Презентація до уроку математики у 6 класі

Про матеріал
Для дистанційного навчання учнів 6 класу за підручником О. С. Істер. Задачі розв'язано за схемою складання таблиці з записами у ній короткої умови задачі. Використані елементи комп'ютерної анімації, що дає змогу вчителю зручно користуватися розробкою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Номер слайду 2

20 квітня. Класна робота Алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь1. Треба уважно прочитати умову.2. Встановити зв’язок між даними задачі.3. Виразити невідому величину через х, а також – інші, які з нею пов’язані.4. Скласти математичну модель задачі - рівняння5. Розв’язати рівняння і знайти його корінь, зробити висновок. 6. Записати відповідь.

Номер слайду 3

1392. Велосипедист долає відстань між селами за 2 год, а пішохід – за 4,8 год. Знайди швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо швидкість пішохода на 7 км/год менша від швидкості велосипедиста.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861} Відповідь: 12 км/год, 5 км/год.(км/год) – швидкість пішоходах +7 4,8x = 2(х + 7) 4,8x = 2х +14 4,8x – 2х =14 2,8x = 14 х4,8х 2(х+7) x = 14:2,8 x = 5 х +7 = 5 + 7 = 12 (км/год) – швидкість велосипедиста. Пішохід Велосипедист. Швидкість. Швидкість, км/год. Час, год. Відстань, км?, на 7 км/год менша?4,82

Номер слайду 4

1395. У двох маршрутних таксі їхала однакова кількість пасажирів. Після того, як з першого таксі вийшло 4 пасажири а з другого – 12, пасажирів у першому залишилося удвічі більше, ніж у другому. Скільки пасажирів було в кожному таксі спочатку? {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Відповідь: 20 пасажирів.(пасажирів) – було в таксі спочаткух- 4х – 4 = 2(x – 12)x – 4 = 2х – 24х – 2х = 4 – 24 – х = – 20 х - 12х = 20 1 таксі2 таксіБуло пасажирів?,xx?,Зміна пасажирів- 4 - 12 Стало пасажирівв 2 рази більше

Номер слайду 5

{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861} Відповідь: 5 ручок.(ручок) – по 1 грн 60 коп.1,8 1,6x +1,8(8 – х ) = 13,4 1,6x +14,4 – 1,8х = 13,4 1,6x – 1,8х = 13,4 – 14,4 – 0,2x = – 1 х1,6х 1,8(8 -х) x = – 1:(–0,2) x = 5 Ручка 1 Ручка 2 Кількість. Вартість однієї ручки, грн? ?1,68 - х1397. Придбали 8 ручок по 1 грн 60 коп. і 1 грн 80 коп., заплативши за всю покупку 13 грн 40 коп. Скільки купили ручок по 1 грн 60 коп.? 8 Вартістьручок, грн13,4

Номер слайду 6

Опрацювати § 49. Вивчити алгоритм розв’язування задач (стор. 242). Розв’язати письмово: №№ 1392, 1395, 1397. ДЗ: Розв’язати письмово: №№ 1393, 1396,1398. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

pptx
Додано
25 травня 2021
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку