Презентація до уроку математики в підготовчому класі на тему «Порівняння чисел у межах 10. Співвіднесення цифри,числа і кількості»

Про матеріал

Відповідно до програми з математики і тематичного планування вчителем Чайко Л. Ф. у підготовчому класі проведено відкритий урок у формі казки: «Порівняння чисел в межах 10.Співвідношення цифри , числа і кількості.»

Казка-гра – одна з найзахоплюючих видів роботи, яка завжди викликає в учнів бурю емоцій, пробуджує інтерес до навчання. Зміст, прийняті зобов'язання, правила сприяють розвитку пізнавальної діяльності, підвищують увагу й працездатність Стараючись врятувати головного героя , учні пізнають, запам'ятовують, рахують, розташовують числа за кольорами, порівнюють, співвідносять їх з відповідною кількістю предметів, демонструючи свої знання і вміння.

Учні стають повноцінними учасниками уроку, а не пасивними спостерігачами. А вчителю відводиться роль «диригента» уроку. Він направляє розумову діяльність учнів.

Під час проведення уроку повторюються й узагальнюються знання учнів, які вони отримали раніше, а також використовується комп'ютерна презентація. Вона застосовується на всіх етапах проведення уроку та відповідає загальнодидактичним принципам наочності, систематичності і послідовності засвоєння знань. Допомагає учням інтерпретувати, оцінити, систематизувати навчальний матеріал, розвиваючи в учнів гносеологічну активність.

На уроці використані : робота в малих групах та індивідуальна робота (з елементами методики Монтессорі), рольова гра, вправи »Математична прищіпка», «Нагодуй вовка», «Порівняй числа» .Усі ці види роботи сприяли розвитку розвитку тактильних відчуттів , креативному мисленню , уяви, та усвідомленню себе як частини колективу, своєї ролі і потенціалу.

Основною метою уроку є:вдосконалити навички лічби предметів у межах 10 в прямому і зворотньому напрямку, закріпити вміння співвідносити цифру, з числом і відповідною кількістю предметів, порівнювати числа використовуючи знаки «>»,«>»,«=»; формувати ключові компетентності : вміння вчитися – самоорганізовуватись до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу; прищеплювати моральні норми і правила поведінки, спираючись на вчинки героїв твору; виховати зацікавленость, допитливості, інтерес до математики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

5 376

Номер слайду 11

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку