Презентація до уроку музичного мистецтва у 4 класі (ІІ семестр) за підручником Л.Аристової містить зображення державних символів, музичних інструментів, національних танців цих країн, а також портрети композиторів.
Музичне вітання. Урок музики у нас. Запросив усіх у клас. Привітаймось дружно всі: До, ре, мі, фа, соль, ля, сі!Урок музики почався. Кожен з вас приготувався?Ми готові вже співати,грати й навіть танцювати!
Номер слайду 4
Актуалізація опорних знань учнів. Музично – дидактична гра “ Музичні колекції ”Україна. Білорусія. Росія
“ Концерт № 3 ре-мінор ““ Перепілонька “Балет “ Попелюшка “Балет “ Горбоконик ““ Пустотливі частівки “Опера “ Коза – дереза “Балет “ Лебедине озеро ““ У полі береза стояла “ “ Марш дерев’яних солдатиків ““ Бульба ““ Со вьюном я хожу “Опера “ Лисичка, Котик і Півник ““ Політ джмеля “
Номер слайду 9
Музична подорож до Польщіта Чехії
Номер слайду 10
Польща
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Цей струнний щипковий інструментмає давню історію. Він виник на сході, однак набув популярності в європейських країнах, зокрема в Італії, Іспанії, Польщі, Чехії. Найпопулярнішим польським народним музичним інструментом вважається лютня.
Номер слайду 13
“ Полонез ”урочистий, піднесений танець-хода, яким розпочиналися бали(з французької - польський )
Номер слайду 14
Музика полонезу нагадує урочисту ходу, тому колись цей танець називали великим,або пішим. У давнину народний полонез виконували лише чоловіки. Згодом полонезом стали відкривати бали: гості ставали у пари та довгим ланцюгом ішли залою з поклонами та присіданнями. Так полонез став популярним бальним танцем.
Номер слайду 15
“ Мазурка ”Польський народний веселий, рухливий танець у тридольному розмірі.(від назви польської області Мазовії )Виконують танець парами. У мазурці немає певних фігур,Тому танцюристи імпровізують. Згодом народна музика набула шляхетності, блиску і стала одним із популярних бальних танців.
Антонін Дворжак. ВІДОМИЙ ЧЕСЬКИЙ КОМПОЗИТОР - КЛАСИК- Хто такі композитори - класики?
Номер слайду 20
Антонін Дворжак “ Слов’янський танець № 8 “ Схарактеризуйте елементи музичної мови.- Наспіви якого народу ви почули?- Чи почули ви знайомі мелодії?- Який характер танцю?
Номер слайду 21
“ Полька ”Чеський народний танець, який виконується парами швидкими стрибками по колу(від чеського “ пулька ” - півкроку )
Номер слайду 22
Який характер пісні?- Чи відчувається в ній танцювальність, подібна до мазурки?- Про що у ній розповідається?“ Полька “чеська народна пісня
Номер слайду 23
“ Полька “чеська народна пісня
Номер слайду 24
Синкопа - це зміщення музичного наголосу з сильної долі тактуна слабку.style.text. Decoration. Underline
Номер слайду 25
Дружать діти всіх країв
Номер слайду 26
Кожен народ має свою музичну мову, яка, на відміну від розмовної, зрозуміла без перекладу.