Тема. Царство Бальних Танців
Мета: розширити і поглибити знання школярів про танцювальну музику; збагатити уявлення третьокласників про бальні танці; познайомити з тридольним метром; познайомити з творчістю Фридерика Шопена; розвивати предметні компетентності школярів, почуття ритму; виховувати музично - естетичний смак, виконавську і слухацьку культуру.
Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, відео до музичних творів та пісень, портрет М. Мусоргського.
Мета: Розширити і поглибити знання школярів про танцювальну музику; збагатити уявлення третьокласників про бальні танці; познайомити з тридольним метром; познайомити з творчістю Фридерика Шопена. Розвивати предметні компетентності школярів, почуття ритму. Виховувати музично - естетичний смак, виконавську і слухацьку культуру
Вальс (з фр. та нім. – кружляти) – найпопулярніший бальний танець у тридольному розмірі. Пари, що танцюють вальс, весь час кружляють. Вальс виник понад 300 років тому на основі народних танців Австрії, Чехії, Німеччини, згодом перетворившись на витончений і граціозний бальний танець Вальс
Список використаних джерел Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. http://muzofon.com https://www.youtube.com/watch?v=gbXw_CR4d1Q https://www.youtube.com/watch?v=lxeb1KZYrzA https://www.youtube.com/watch?v=83xxqxHIMbY