Презентація до уроку музичного мистецтва. Тема. Царство Бальних Танців.

Про матеріал

Тема. Царство Бальних Танців

Мета: розширити і поглибити знання школярів про танцювальну музику; збагатити уявлення третьокласників про бальні танці; познайомити з тридольним метром; познайомити з творчістю Фридерика Шопена; розвивати предметні компетентності школярів, почуття ритму; виховувати музично - естетичний смак, виконавську і слухацьку культуру.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, відео до музичних творів та пісень, портрет М. Мусоргського.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Розділ: Запрошує танець і марш Тема: Царство Бальних Танців Урок музичного мистецтва у 3 класі

Номер слайду 2

Мета: Розширити і поглибити знання школярів про танцювальну музику; збагатити уявлення третьокласників про бальні танці; познайомити з тридольним метром; познайомити з творчістю Фридерика Шопена. Розвивати предметні компетентності школярів, почуття ритму. Виховувати музично - естетичний смак, виконавську і слухацьку культуру

Номер слайду 3

Подорож Царством Бальних Танців Нбзви яких танців вам відомі? Чому ці танці називають бальними?

Номер слайду 4

Бальні танці – це танці, які виконують на танцювальних вечорах (балах). Вони виконуються у парі. Багато з них мають народне походження: полонез, мазурка, вальс, менует, полька та інші Віденький бал

Номер слайду 5

Менует (фр. – малий, дрібний) – старовинний французький танець у тридольному розмірі, який виконують парами маленькими кроками, плавно та граціозно Він виник як народний танець, поступово ставши улюбленим бальним танцем в замках і палацах ХVІІ ст. Менует

Номер слайду 6

Вальс (з фр. та нім. – кружляти) – найпопулярніший бальний танець у тридольному розмірі. Пари, що танцюють вальс, весь час кружляють. Вальс виник понад 300 років тому на основі народних танців Австрії, Чехії, Німеччини, згодом перетворившись на витончений і граціозний бальний танець Вальс

Номер слайду 7

- Чим схожі ці танці? Чому їх називають бальними? - Спробуйте відтворити рухи до цих танців (обидва створені у тридольному розмірі) (їх виконують на балах) Менует Вальс

Номер слайду 8

Музичний словник Розмір - це тридольний розмір, найбільш поширений при створенні вальсу та менуету. 3 4 Схема тактування у тридольному розмірі

Номер слайду 9

Гра “Кмітливі диригенти” Звучать музичні уривки у дводольному і тридольному розмірі. Впізнайте серед запропонованих мелодій тридольний метр і тактуйте під музику

Номер слайду 10

Послухаємо і розучимо польську народну пісню “Зозуля” 1. Подружки у гаю пісеньку співають, А зозуля сива їм допомагає. Ку-ку! Ку-ку! Ля-ля-ля! Ля-ля-ля! О-ді-рі-ді, о-ді-рі-ді-ді-на, О-ді-рі-ді-ді-на, у-ха!

Номер слайду 11

2. Чуєш, гра сопілка весело та дзвінко? Тільки-но заграє — йде луна по гаю. Ку-ку! .. 3. Пісні переливи з вітром відлітають, А про що ті співи — те зозуля знає. Ку-ку! .. 4. Як закінчим пісню, другу заспіваєм, Весело мазурку вихром закружляєм. Ку-ку!

Номер слайду 12

Опишіть характер музики пісні. Який її метр: дводольний чи тридольний? Знайдіть у тексті пісні назву народного танцю, у ритмі якого створено пісню (танцювальний, веселий) (тридольний) (“мазурка”)

Номер слайду 13

Мазурка (від назви польської області Мазовії) – веселий, рухливий танець у тридольному розмірі, який виконують парами. В мазурці немає певних фігур, тому танцюристи вигадують рухи у ході танцю. Згодом народна мазурка стала блискучим, шляхетним і популярним бальним танцем Мазурка

Номер слайду 14

Польський композитор Фридерик Шопен жив далеко від Батьківщини і дуже сумував за Польщею. Свою любов до рідного краю він передав у музиці, де звучать мотиви польських народних танців: мазурки, полонезу Фридерик Шопен

Номер слайду 15

Полонез (з французької - польський) – один з найдавніших танців. Це урочистий танець – хода на три долі. У давнину народний полонез виконували лише чоловіки. З часом він став популярним парним танцем на балах Полонез

Номер слайду 16

Послухаєм “Полонез” ля мажор Фридерика Шопена Полонез

Номер слайду 17

Аналіз прослуханої музики Який характер має музика “Полонезу”? Що намалювала ця музика у вашій уяві? - Спробуйте передати характер музики танцю оплесками або рухами (урочистий, величний, блискучий) (святковий бал)

Номер слайду 18

Для допитливих Пустотливий і безтурботний Ча-Ча-Ча Веселий Джайв Мексиканський Пасадобль Запальна бразильська Самба Пристрасна кубінська Румба Бальні танці Латинської Америки

Номер слайду 19

Підсумок уроку Про який музичний метр ви дізнались на уроці? Які бальні танці створені у тридольному метрі? Який польський композитор є автором неперевершеної музики “Полонезу ля мажор”? (тридольний) (менует, вальс, мазурка, полонез) (Фридерик Шопен)

Номер слайду 20

Урок завершено! Молодці!

Номер слайду 21

Список використаних джерел Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. http://muzofon.com https://www.youtube.com/watch?v=gbXw_CR4d1Q https://www.youtube.com/watch?v=lxeb1KZYrzA https://www.youtube.com/watch?v=83xxqxHIMbY

ppt
Додано
26 грудня 2018
Переглядів
3135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку