Презентація до уроку на тему: "Дзвінкі та глухі приголосні" сприятиме ефективному засвоєнню навчального матеріалу. Усім відомо, що краще засвоюють учні те, що бачать і чують.
Наш девіз: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дужно і плідно працювати
Номер слайду 2
Приголосні дзвінкі та глухі
Номер слайду 3
Мета уроку: поглибити знання про приголосні звуки; виробити вміння розрізняти дзвінкі та глухі приголосні; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять; виховувати повагу до українських народних традицій
Номер слайду 4
38=6+32
32=20+12
Номер слайду 5
Якщо приголосні звуки творяться за допомогою голосу і шуму, то як творяться глухі?
Номер слайду 6
«Цап хоче фісташки»… Такі у тварини панські замашки! Втім, задуми у нього не лихі. Просто звуки він зібрав глухі
Фізкультхвилинка Руки вгору підіймаймо, Наче крильцями махаймо. Крильця трохи притомились… Всі на воду опустились І швиденько поплили… Накупались, політали… Знов за парти посідали
Номер слайду 16
1. Запишіть у фонетичній транскрипції речення Свято наближається. 2. Випишіть окремо сонорні, дзвінкі та глухі приголосні.
Що визнаєте про це свято? Які традиції з ним пов’язані?
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Завдання: Знайдіть і виправте помилки. Слова випишіть, підкресліть глухі приголосні, дзвінкі обведіть кружечком. Швитко наближається світанок. Здалеку повіяло вохкістю. Лехкий вітерець кружляє у танку сніжинки. Святий Миколай поспішає на воґзал. У рюґзаку в нього подарунки.
Номер слайду 21
Виправте помилки, допущені Андрійком. Назвіть глухі приголосні у кожному слові? Побудуйте речення із поданими словами Май-оріти, во-гник, дор-ога, виход-жу, білос-ніжний, пол-яна, поб-ачити, яли-нка
Номер слайду 22
Виходжу на дорогу і бачу, як на білосніжній поляні майорить вогниками ялинка
Номер слайду 23
Яке свято буде 13 грудня? Яка традиція з ним пов’язана?
Робота в групах Кожна група вибирає новорічну прикрасу, яку прикріплює до ялинки, промовляючи своє правило здорового способу життя І група – [г] [н] [с] [п] ІІ група –[ш] [р] [р] [з] ІІІ група – [с] [т′] [з] [й]
Номер слайду 26
Виписати ті слова, що починаються звуками [б] [г] [н] [с] [п] Виписати ті слова, що починаються звуками [с] [з] ] [й] Виписати ті слова, що починаються звуками [т] [щ] [р] [з] 1 група 3 група 2 група ВИБІРКОВО-РОЗПОДІЛЬНИЙ ДИКТАНТ : Гуляй, зарядку, чередуй, багато, також, їжу, роби, повітрі, щодня, різні, на, свіжому, заняття, споживай, здорову
Номер слайду 27
«МІКРОФОН» На уроці я дізнався нове про….. Найцікавішим для мене було …… Найскладнішим для мене виявилось …. Найбільше мені сподобалось …
Номер слайду 28
Домашня робота С.90 І рівень Виконати вправу 188 (ІІ завдання) ІІ рівень Виконати вправу 188 (ІІІ завдання)
Номер слайду 29
Хай вам щастя, доля буде, Не на день і не на рік, А на довгий - довгий вік ДЯКУЮ ЗА УРОК!