Розробка уроку для 5 класу з української мови з використанням здоров"язберігаючих технологій на тему
Дата проведення:
Обладнання, дидактичний матеріал:
ІКТ, картки, словник наголосів, орфоепічні словники.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Категорія: учні 5 класу.
Тривалість уроку: 45 хв.
Час уроку |
Форма організації роботи учнів |
Методи навчання |
Зміст |
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ: 3 – 4 ХВ. |
|||
3 хв. |
Фронтальна |
Практичний |
|
ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО АКТИВНОГО Й УСВІДОМЛЕНОГО ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ: 6-7 ХВ. |
|||
3 хв. |
Фронтальна
В парах |
Словесний
Індуктивний |
Вправа «Мікрофон»
Яке коріння – таке й насіння! Завдання: поставити наголоси у словах коріння, насіння.
Девіз: «Яке коріння – таке й насіння!» Валеологічна тема: Значення та необхідність піклуватися про своє здоров’я «Пізнай себе» |
2 хв. |
Фронтальна |
Індуктивний |
Записати слова поділивши їх на склади. Від чого залежить кількість складів у слові? (Додаток 2)
|
Закріплення вивченого матеріалу: 15-16 ХВ |
|||
5 хв. |
Групова |
Індуктивний |
|
5 хв. |
Фронтальна |
Словесно - практичнгий |
(Додаток 4) |
3 хв |
В парах |
Частково-пошуковий |
|
5 хв |
Групова |
Практичний |
|
2 хв. |
Фронтальна |
Частково-пошуковий |
|
Систиматизація та узагальнення знань, умінь і навичок: 8 хв. |
|||
5 хв. |
Групова |
Словесний |
|
3 хв. |
Групова |
Практичний |
|
ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ |
|||
2 хв. |
Фронтальна |
Практичний |
|
Підсумок уроку: 4 хв. |
|||
4 хв. |
Фронтальна |
Словесно - практичний |
|
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ: 3 хв. |
|||
3 хв. |
Фронтальна |
Словесний |
Оцінювання. Домашнє завдання (Додаток 12 ) Подяка учням за роботу на уроці.
|
Я – учень. Я ходжу до школи.
Мене навчають вчитись.
Я все розумію.
Я все хочу знати.
Додаток № 2 Поділити слова на склади. Від чого залежить кількість складів у слові?
Стоїть, майбутнє, родина, колектив, здоров’я, лікування, словник.
Додаток № 3 Робота з текстом. Прочитати текст мовчки
Текст: Здоров’я.
Всі діти знають, що здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Здоров’я складається при народженні дитини та укріплюється протягом усього життя. Здоровий організм у тієї людини, яка веде здоровий спосіб життя.
Бесіда:
1. Чи справді здоров’я запорука майбутнього?
Додаток № 4
Підручник http://pidruchnyk.com.ua/132-ukrayinska-mova-yermolenko-sichova-5-klas.html стр.116
Додаток № 5
За допомогою наголосу змінити слово.
Замок, орган, приклад, змія, кульки, мука.
Додаток № 6
Орфоепічна робота: поставити наголоси в словах.
Читання, догляд, зір, завдання, подруга, харчування, донька, звичка, ознака, вірші, приятель, живопис, культура, високо, середина, спадковість, генетика, родина.
Перевірити правильність написання за словником.
Додаток № 7 З орфоепічного словника виписати 10 слів які стосуються здорового способу життя, поставити наголос.
Гігієна, мило, чистота, прибирання, закалювання, спорт, туризм, харчування, вправа,здоров’я.
http://bookre.org/reader?file=1341457&pg=1
Бесіда:
Додаток №8 Творче конструювання.
Поставити наголос у словах та скласти із ними речення.
Брати (рідні) – брати (участь), дорого (дальня) – дорога (людина).
Додаток №9 Гра «Найшвидший»
Хто швидше підніме картку з цифрою, що вказує на кількість складів у слові.
Склад, фонетика, орфоепія, наголос, відкритий, закритий, словник, граматика, насіння, здоров’я, приклад, дерево.
Додаток № 10 «Фізкультхвилинка»
Несиметрична гімнастика, проводить учень.
Додаток № 11 Усна робота.
Дати визначення:
Склад – це…
Склад – це…
Закрити склад – це…
Відкритий склад – це…
Наголос – це…
Орфоепія вивчає -…
Здоров’я – це…
Спадковість – це…
Додаток № 12
Домашне завдання (за вибором)