Презентація до уроку на тему "Грає ансамбль"

Про матеріал
Презентація створена до уроку музичного мистецтва у 5 класі на тему "Грає ансамбль"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з музичного мистецтва 5 клас

Номер слайду 2

Мета: Ознайомити з поняттям ансамбль, інструментальна ансамблева музика, з різновидами інструментальних ансамб­лів, ознайомитися з творчістю В. Барвінського. Розвивати вміння давати характеристику музичному образу твору інструментального ансамблю, розрізняти на слух звучання музичних інструментів та різновиди квартетів. Виховувати інтерес до інструментальної ансамблевої музики українських композиторів. Тема: ГРАЄ АНСАМЛЬ

Номер слайду 3

Сьогодні на уроці ми маємо: Засвоїти поняття «квартет», його різновиди Розрізняти на слух звучання інструментів Давати характеристику музичного твору Ознайомитись з творчістю В. Барвінського

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Пригадай, на які групи поділяють музичні інструменти залежно від способу видобування звуків

Номер слайду 6

Збери музичні інструменти відповідно до скринькиrrrrr

Номер слайду 7

Отже, ансамбль із чотирьох виконавців-інструменталістів може бути різним за складом. Існують два типи квартетів: однорідний, який складають інструменти однієї групи (струнний, духовий), груп.

Номер слайду 8

та мішаний, до складу якого входять інструменти різних груп.

Номер слайду 9

У професійній класичній музиці найпоширенішим є струнний квартет. Розрізняють також духовий квартет (флейта, гобой, кларнет, фагот),

Номер слайду 10

фортепіанний квартет (скрипка, альт, віолончель, фортепіано) та струнно-духовий (флейта або гобой, скрипка, альт, віолончель).

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Слухаємо музику Василь Барвінський «Квартет»

Номер слайду 13

Український гопак у виконанні квартету народних інструментів

Номер слайду 14

Проаналізуй ці твори за таким планом Які музичні інструменти, на твою думку, виконують квартет В. Барвінського, а які – український гопак.? Як звучать інструменти у кожній композиції, Чи можна виділити з-поміж них головний? Охарактеризуйте засоби музичної виразності кожного твору. (темп, ритм, динаміку)Який настрій навіяла тобі музика В. Барвінського?

Номер слайду 15

Поміркуй, які інструменти можуть входити до складу вказаних видів квартетів?

Номер слайду 16

Вокально – хорова  робота

Номер слайду 17

Вокально – хорова  робота. Виконання пісні «Ми козаки» під фонограму.

Номер слайду 18

Вокально – хорова  робота. Музично-ритмічна вправа.

Номер слайду 19

Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.https://wordwall.net/uk/resource/11410334/%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%94-%d0%b0%d0%bd%d1%81%d0%b0%d0%bc%d0%b1%d0%bb%d1%8c-5-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81

Номер слайду 20

Послухайте музику, яка звучить у вас вдома. Знайдіть чи пригадайте байку російського поета Івана Крилова «Квартет». Про який різновид квартету в ній ідеться? Складіть свій квартет із ударних інструментів. Виготовте книжечку-підказку про різновиди квартетів. Заспівайте пісню своїм друзям як справжні артисти. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ситнікова Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
1704
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку