Ясно бачиш мету – легше до неї йти. Систематизувати і поглибити знання з орфографії;сприяти формуванню орфографічної грамотності учнів;розвивати орфографічну увагу;виховувати потребу в удосконаленні орфографічної грамотності;сприяти формуванню особистої відповідальності учнів за дотримання орфографічних норм;створювати умови для самоосвітньої діяльності учнів.
Грамотний Який уміє читати, писати; письменний. Який вміє граматично правильно писати: грамотний учень. В якому немає граматичних і стилістичних помилок: грамотний переклад, грамотний твір. Перен. Який володіє необхідними відомостями з певної галузі, знаннями в якійсь галузі, справі: грамотний керівник, грамотний інженер, політично грамотна людина.
«Коректор»: знайди орфографічну помилку, назви орфограму. Просьба, бородьба, косьба, зцідити, ягідка. Свято, бур’ян, моркв’яний, торф’яний, буряк. Тьмяний, різьбяр, радість, сміх, іньший. Безжурний, зфотографувати, безкисневий, створити, розповісти. Контрастний, пестливий, баластний, областний, форпостний. Машинний, змінний, орлинний, цінний, старанний.
«Коректор»: знайди орфографічну помилку, назви орфограму. Контрреволюція, коллектив, панна, імміграція, мадонна. Цистерна, кипарис, диаграма, режисер, симпатія. Три-кут-ний, да-ле-кос-хід-ний, хо-джу, ро-зум. Хтозна-що, де-не-де, по-своєму, день-у-день, як-не-як. Тихенько, берег, кишеня, арифметика, велитень. Глибокий, вогнигасник, вуличка, виноград, близенько.
Розподільний диктант. Бл..зенько, ос..литися, хв..люватися, оп..нитися, справ..дливий, греб..лька, розп..тати, р..вти, тр..мати, зш..вати, дал..чінь, неприм..ренний, поч..нати, вир..нати, сп..нити, дят..л, ст..лити, ущ..мити, тр..вога,в..селка, оц..нкований, в..ршина, ч..рвоніти, д..рева.