Презентація до уроку на тему "Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених Е, И в корені слова"
Презентація до уроку української мови в 10 класі на тему: " Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених Е, И в корені слова"
Ясно бачиш мету – легше до неї йти. Систематизувати і поглибити знання з орфографії;сприяти формуванню орфографічної грамотності учнів;розвивати орфографічну увагу;виховувати потребу в удосконаленні орфографічної грамотності;сприяти формуванню особистої відповідальності учнів за дотримання орфографічних норм;створювати умови для самоосвітньої діяльності учнів.
Номер слайду 3
Грамотний Який уміє читати, писати; письменний. Який вміє граматично правильно писати: грамотний учень. В якому немає граматичних і стилістичних помилок: грамотний переклад, грамотний твір. Перен. Який володіє необхідними відомостями з певної галузі, знаннями в якійсь галузі, справі: грамотний керівник, грамотний інженер, політично грамотна людина.
Номер слайду 4
Чи потрібно сьогодні бути грамотним?Грамотність – запорука успіху. Бути культурним означає бути грамотним. Уміти грамотно писати - життєва необхідність. Бути грамотним модно. Грамотний – отже, розумний, успішний, патріот.
Номер слайду 5
Освіта – це вид гігієни. Письмо з помилками – то як невимиті руки чи зуби. Василь Стус. Хіт-парад орфографічних негараздів від Олександра Авраменка
Скоромовки В сіренької горлички туркотливе горлечко. Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят. У чотирьох черепашок четверо черепашенят. Червона перчина борщ переперчила.
Номер слайду 11
Не бійтесь заглядати у словник М. Рильський«Щоб не робити помилки - допоможуть словники» «Словники — музеї слів, у них місце і для старого, і для нового слова знайдеться» (С. Пушик)
Номер слайду 12
Хто швидше?«Декадент»Олександр Довженко. Осінь на рябому коні їздить. Можна, не можна, треба. Марко Вовчок
Тестові завдання «Ненаголошені Е, И»Відповідь1 А 2 Б 3 Г 4 А 5 В 6 В 7 Б 8 Б 9 Г 10 В 11 А 12 А
Номер слайду 18
Продовжити речення. Сьогодні я дізналася (дізнався)…На уроці я навчилася(навчився)…Мені було важко…Мене здивувало…Я б хотіла (хотів) дізнатися…Було цікаво…Було нудно…Тепер я зможу…