17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Презентація до уроку на тему: "Рівняння. Основні властивості рівнянь"

Про матеріал

Учні навчаються правильно переносити доданки з однієї частини в іншу, розвивають увагу, пам'ять, творчі здібності та самостійність. Здобувають нові знання з наданої теми.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Математика – цариця всіх наук. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями і,щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартовується в боротьбі з труднощами. Ян Снядецький

Номер слайду 3

НАВЧАЛЬНА РОЗВИВАЮЧА ВИХОВНА ФОРМУВАТИ вміння правильно переносити доданки з однієї частини в іншу; уявлення про другу основну властивість рівнянь РОЗВИВАТИ увагу та пам’ять, творчі здібності учнів ВИХОВУВАТИ прагнення здобувати нові знання, активність та самостійність

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Усно 4 2,4 0 Подумай! Подумай! Молодець! 3( х + 2) = 2х + 6

Номер слайду 7

Усно 2х + 6 = - 4х + 2 -2/3 2/3 2 Подумай! Подумай! Молодець!

Номер слайду 8

5,4 3 -3 Молодець! Подумай! Подумай! Усно 7х + 3 = 30 - 2х

Номер слайду 9

1 -1 -2 Ні! Подумай! Молодець! Усно 5х + 7 = - 3х - 9

Номер слайду 10

Усно 8х - 8 = 20 - 6х 2 7 14 Подумай! Ні! Молодець!

Номер слайду 11

Усно 15х - 38 = - 5х + 2 2 3,6 1/2 Подумай! Невірно! Молодець!

Номер слайду 12

За допомогою множення обох частин рівняння на одне і те саме число, відмінне від 0, можна звільниться від дробових чисел

Номер слайду 13

Можна обидві частини рівняння поділити на одне і те саме число

Номер слайду 14

Розв'язати рівняння: Розв'язання:

Номер слайду 15

Який висновок можна зробити? Якщо обидві частини рівняння помножити (поділити) на одне й те саме, відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане.

Номер слайду 16

Діофант Його називають батьком алгебри Діофант вмів розв'язувати дуже складні рівняння, він застосовував для цього буквені позначення та інші прийоми. Біографічні дані зашифровані в вигляді математичної задачі, викарбуваній на його гробниці.

Номер слайду 17

Подорожній! Поховано тут Діофанта. І числа розкажуть тобі, Який довгий шлях він життєвий пройшов…

Номер слайду 18

Оцініть результати уроку, відповівши на запитання: Які риси характеру, з наведених нижче, допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? Активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість

Номер слайду 19

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
17 березня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку