Учні навчаються правильно переносити доданки з однієї частини в іншу, розвивають увагу, пам'ять, творчі здібності та самостійність. Здобувають нові знання з наданої теми.
Математика – цариця всіх наук. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями і,щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартовується в боротьбі з труднощами. Ян Снядецький
Номер слайду 3
НАВЧАЛЬНА РОЗВИВАЮЧА ВИХОВНА ФОРМУВАТИ вміння правильно переносити доданки з однієї частини в іншу; уявлення про другу основну властивість рівнянь РОЗВИВАТИ увагу та пам’ять, творчі здібності учнів ВИХОВУВАТИ прагнення здобувати нові знання, активність та самостійність
За допомогою множення обох частин рівняння на одне і те саме число, відмінне від 0, можна звільниться від дробових чисел
Номер слайду 13
Можна обидві частини рівняння поділити на одне і те саме число
Номер слайду 14
Розв'язати рівняння: Розв'язання:
Номер слайду 15
Який висновок можна зробити? Якщо обидві частини рівняння помножити (поділити) на одне й те саме, відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане.
Номер слайду 16
Діофант Його називають батьком алгебри Діофант вмів розв'язувати дуже складні рівняння, він застосовував для цього буквені позначення та інші прийоми. Біографічні дані зашифровані в вигляді математичної задачі, викарбуваній на його гробниці.
Номер слайду 17
Подорожній! Поховано тут Діофанта. І числа розкажуть тобі, Який довгий шлях він життєвий пройшов…
Номер слайду 18
Оцініть результати уроку, відповівши на запитання: Які риси характеру, з наведених нижче, допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? Активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість