Цілі:
• Формування предметних компетентностей: домогтися засвоєння основної властивості звичайного дробу; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають застосування основної властивості дробу;
• Формування ключових компетентностей:
доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
оперувати числовою інформацією;
усвідомлювати цінність нових знань і вмінь;
сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності.
Тип уроку : засвоєння нових знань, умінь, навичок
* Урок 1. Основна властивість дробу Цілі: Формування предметних компетентностей: домогтися засвоєння основної властивості звичайного дробу; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають застосування основної властивості дробу; Формування ключових компетентностей: доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; оперувати числовою інформацією; усвідомлювати цінність нових знань і вмінь; сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок
* “Чисельник – це гідність людини. Знаменник – це оцінка самого себе. Збільшити свій чисельник – свою гідність – не підвладно людині. Але кожен може зменшити свій знаменник – свою думку про себе і цим зменшенням наблизитись до ідеалу.” Лев Миколайович Толстой 08.09.1828р.-07.11.1910р. ДРІБ – це …
* Ознака подільності на 2. Ознака подільності на 3. Ознака подільності на 5. Які числа називаються простими? Яке натуральне число називається складеним? Яке число називається дільником даного, а яке кратним? Яке число називається найбільшим спільним дільником двох натуральних чисел? Які два числа називаються взаємо простими? Яке число називається найменшим спільним кратним натуральних чисел a і b?
* Розминка - кросворд 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10 Ь П Р А В И Л Ь Н И Й Д І Л Ь Н И К Ч А С Т К А Г Р А Д У С С Т Е П І Н Ь П А Р Н И М И Н Е П Р А В И Л Ь Н И М Р І В Н Я Н Н Я С О Р О К П Р О С Т Е Дріб у якого чисельник менше знаменника. Число на яке ділиться дане. Результат дії ділення. 1/90 частина прямого кута. Добуток кількох рівних множників. Числа, які діляться на 2. Дріб, чисельник якого більше або дорівнює знаменнику. Рівність, що містить невідоме. Яке з наведених чисел ділиться на 2 і на 5 одночасно: 7;25;13;40;19. Число, яке має тільки два дільника: 1 і саме це число.
ДЕРЖАВНИМ ПРАПОРОМ УКРАЇНИ Є ПРЯМОКУТНЕ ПОЛОТНИЩЕ, ЯКЕ СКЛАДАЄТЬСЯ З ДВОХ РІВНИХ ЗА ШИРИНОЮ ГОРИЗОНТАЛЬНО РОЗТАШОВАНИХ СМУГ: ВЕРХНЬОЇ – СИНЬОГО КОЛЬОРУ, НИЖНЬОЇ – ЖОВТОГО КОЛЬОРУ, ІЗ СПІВВІДНОШЕННЯМ ШИРИНИ ПРАПОРА ДО ЙОГО ДОВЖИНИ 2:3. ЗАПИТАННЯ: ЯКИМ ДРОБОМ ВИРАЖАЄТЬСЯ СПІВВІДНОШЕННЯМ ШИРИНИ ПРАПОРА ДО ЙОГО ДОВЖИНИ? ЧИ МОЖЕ ПРАПОР МАТИ ШИРИНУ 6 МЕТРІВ, А ДОВЖИНУ 9 МЕТРІВ? А ШИРИНУ 18 МЕТРІВ ТА ДОВЖИНУ 24 МЕТРИ? Вивчаємо символи України *
Додаткове завдання для тих, хто любить математику * Петрик записав дріб вісім п’ятих, потім помножив чисельник і знаменник на 5, потім чисельник і знаменник отриманого дробу помножив на 7 і замислився: чому ж дорівнює різниця отриманого і початкового дробів? Допоможи це йому зробити.