Добро і зло в казці, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети. Урок – подорож країною Недоладією
Номер слайду 2
Зі всіх чеснот і достоїнств душі найбільша гідність — доброта. Мета: формувати інформаційну, комунікативну, соціальну компетентності. Продовжити роботу над твором Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», навчати учнів аналізувати вчинки героїв; розвивати вміння висловлювати думку, удосконалювати творчі здібності,формувати вміння самостійно шукати інформацію; виховувати повагу до інших людей, чуйність, доброту, відповідальність.
Номер слайду 3
Недо-роби!Недо-пиши!Недо-почни!Недо-лиши!І недо-їж!І недо-пий!І в Недоладію. Мерщій!Недоладія
Номер слайду 4
Гра «Хто я».
Номер слайду 5
Стівен Гокінг Володимир Носков Даша Безкоста Що ж важливіше: краса внутрішня чи зовнішня?Соня Шаталова
Номер слайду 6
Фізкультхвилинка
Номер слайду 7
Зберіть прислів’я – пазли. В очах у боягузливого все збільшується: половина діла. Друзі пізнаються і небезпека , і труднощі. Не одежа красить людину, ніж бути без голови. Боягуз і тіні буде гарна робота. Бути без душі, це навіть гірше, а добрі діла. Була б охота — добре й буде. Добрий початок, своєї боїться. Боягуз і таргана в біді. Добре роби, приймає за велетня.
Номер слайду 8
Проблемна ситуація: Якби я був на місці Алі, то…Якби я був на місці Недокороля, то…Якби я був на місці Недорадника, то …Якби я був на місці Недоладька, то…Якби я був на місці Недопопелюшки, то..
Номер слайду 9
І до-роби!І до-пиши!І роз-почни!І не лиши!І до-їдай!І до-пивай!Із Недо-ладіїТІКАЙ !
Номер слайду 10
Домашнє завдання1. Підготувати інтерв’ю з улюбленим героєм твору.2. Створити лепбук до повісті-казки.3. Уявити себе співавтором Г. Малик. Придумати якусь подію, чи справу, якої немає у творі. Завдання на все життя: бути добрими, ввічливими, доробляти всі свої справи, не лінуватися.