Презентація до уроку повторення та узагальнення по темі " Відсоткові розрахунки"

Про матеріал
Даний матеріал допомагає привести в систему знання учнів про типи задач на відсотки, розвивати вміння застосовувати теоретичні відомості до розв'язування задач практичного змісту. Може бути використаний для очних і дистанційних уроків, уроку-консультації для корекції знань та вмінь учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відсоткові розрахунки6 клас. Батюк О. Л. Попелівський ЗЗСО I-III рівнів

Номер слайду 2

2що означають написи:100% морозиво5% знижки85% какаозавантажено 8%кредит під 0,5%Поміркуй,

Номер слайду 3

На цьому уроці ми дослідимо світ відсоткових розрахунків, навчимося їх розуміти і застосовувати в повсякденному житті. Ми дізнаємося, як відсотки використовуються у фінансах, торгівлі, банківській справі та інших сферах.3 Мета уроку:

Номер слайду 4

4 Відсотки є важливою частиною нашого фінансового та математичного світу. Розуміння відсотків і вміння використовувати відсоткові розрахунки необхідні кожній людині, оскільки з ними ми часто зустрічаємось у своєму житті. Актуальніть теми: Знижки у магазинах. Банківські рахунки. Позики та кредити. Kомунальні послуги. Податки. Кредитні картки. СтрахуванняІнвестиції

Номер слайду 5

5 Міжпредметні зв'язки: Наведіть приклади застосування відсотків в інших дисциплінах

Номер слайду 6

Що таке відсоток?6

Номер слайду 7

Що таке відсоток?7 Усе 100%Половина 50%1 елемент 1%Оскільки 1% дорівнює сотій частині величини, то вся величини дорівнює 100%

Номер слайду 8

Як виник відсоток?Слово «відсоток» походить від латинського pro centum, що буквально означає «на сотню», «зі ста» або «за сотню».Існує версія, що знак % походить від італійського pro cento (сто), яке в відсоткових розрахунках часто скорочено писалося cto.pro cento -> cento -> cto -> с/о -> %Існує думка, що поняття відсоток ввів бельгійський учений Симон Стевін у 1584 році, він опублікував таблиці відсотків.8

Номер слайду 9

Відсоткові розрахунки9 Типи задач на відсоток:знаходження числа за його відсоткомзнаходження відсотка від числавідсоткове відношення двох чиселпрості відсоткискладні відсотки. Відсоткові розрахунки - це математичні операції, які використовуються для вираження однієї величини у відсотках від іншої величини. Вони дозволяють порівнювати, аналізувати та розраховувати відсоткові зміни.

Номер слайду 10

Формула відсотку. Формула відсотку: Відсоток = (Частина / Ціле) * 100%де "Частина" - це кількість, яку ви берете від цілого, а "Ціле" - це весь об'єкт або сума. Наприклад: Якщо у нас є 20 яблук і ми хочемо знати, скільки це становить у відсотках від усіх яблук, то відсоток буде таким: (20/100) * 100% = 20%.10

Номер слайду 11

Основа для розрахунків - це ціле число або сума, від якої вираховується відсоток. Вона може представляти собою кількість товарів, грошей або будь-якого іншого показника. Відсоткова ставка вказує, скільки процентів від загальної кількості представляє собою якась частина. Вона використовується для обчислення відсоткових розрахунків і може бути фіксованою або змінюватися з часом. Відсоткова частка - результат обчислення відсотка від основи.11 Основні поняття

Номер слайду 12

Знаходження відсотка від числа12 Знаходження числа за його відсотком

Номер слайду 13

Відсоткове відношення двох чисел13

Номер слайду 14

14 Якщо учень отримав за контрольну роботу 9 балів з 12 можливих, то який відсоток від максимально можливого результату він отримав? Розв'язок: Щоб знайти відсоток результату, поділімо кількість отриманих балів (9 балів) на максимальну кількість балів (12 балів) і помножимо на 100%ю. Відсоток = (9 / 12) * 100% = 75%. Отже, учень отримав 75% від максимально можливого результату. Задача 1

Номер слайду 15

15 Два садівники, Олексій і Софія, зібрали ягоди. Олексій зібрав 3 кг червоної смородини, а Софія — 2 кг чорної смородини. Який відсоток від усього врожаю становить червона смородина?Розв'язок: Усього врожаю = 3 кг (червона смородина Олексія) + 2 кг (чорна смородина Софії) = 5 кг. Тепер ми можемо знайти відсоток червоної смородини від усього врожаю: Відсоток червоної смородини = (Врожай червоної смородини / Усього врожаю) * 100% = (3 кг / 5 кг) * 100% = 60%. Отже, червона смородина становить 60% від усього врожаю. Задача 2

Номер слайду 16

16 Олексій та Софія зібрали врожай яблук у співвідношенні 3:2, де Олексій зібрав 3 частини, а Софія 2 частини. Весь урожай складається з 100 кг яблук. Яка кількість яблук належить Олексію, а яка Софії, і який відсоток від усього урожаю становить урожай кожного з них?Розв'язок: Знайдемо частку урожаю, яку Олексій та Софія зібрали: Олексій зібрав 3 частини, а Софія 2 частини, загалом 3 + 2 = 5 частин. Тепер розподілимо весь урожай у співвідношенні 3:2: частина Олексія = (3 / 5) * 100 кг = 60 кг. частина Софії = (2 / 5) * 100 кг = 40 кг. Відсоток від усього урожаю, який належить кожному з них: Олексій має 60% від усього урожаю (60 кг з 100 кг). Софія має 40% від усього урожаю (40 кг з 100 кг). Отже, Олексій має 60% урожаю, а Софія має 40% урожаю, і це відповідає розподілу, який був заздалегідь визначений співвідношенням 3:2. Задача 3

Номер слайду 17

17 У класі 30 хлопчиків і 20 дівчаток. Як відсотково відносяться хлопчики до загальної кількості учнів у класі? Розв'язок: Кількість хлопчиків становить 30, а кількість дівчаток - 20. Щоб знайти відсоткове відношення хлопчиків до загальної кількості учнів, поділімо кількість хлопчиків на загальну кількість учнів і помножимо на 100%: Відсоток хлопчиків = (30 / (30 + 20)) * 100% = (30 / 50) * 100% = 60%. Отже, хлопчики становлять 60% загальної кількості учнів у класі. Задача 4

Номер слайду 18

Знижка та націнка. Відсоткові розрахунки також застосовуються до знижок і націнок. Знижка - це відсоток від звичайної ціни, який зменшує її вартість. Націнка - це відсоток від звичайної ціни, який збільшує її вартість. Формули для знижки та націнки: Знижка: Знижена ціна = Початкова ціна - (Відсоток знижки / 100) * Початкова ціна. Націнка: Кінцева ціна = Початкова ціна + (Відсоток націнки / 100) * Початкова ціна.18

Номер слайду 19

19 В магазині рюкзак коштує 200 гривень. Зараз на нього діє знижка 25%. Скільки гривень треба заплатити за цей рюкзак зі знижкою? Розв'язок: Якщо рюкзак коштує 200 гривень, а знижка становить 25%, то знижка це 25% від 200 гривень. Для знаходження вартості рюкзака зі знижкою, віднімемо цей відсоток від початкової ціни: Знижена вартість = 200 гривень - (25% від 200 гривень) = 200 гривень - 50 гривень = 150 гривень. Отже, рюкзак зі знижкою коштує 150 гривень. Задача 5

Номер слайду 20

20 Група дітей вирішила влаштувати ярмарку з продажу солодощів на свято в школі. Вони купили 1000 цукерок за 200 гривень і планують продавати їх із надбавкою. Якщо вони планують продавати кожну цукерку з надбавкою в розмірі 50%, то скільки гривень вони зароблять, продавши всі цукерки?Розв'язок: Вартість 1000 цукерок становить 200 гривень. Надбавка складає 50% від ціни кожної цукерки. Знайдемо суму надбавки за всі цукерки: Сума надбавки = 50% від (1000 цукерок * ціна однієї цукерки) = 50% від (1000 * 0.2 гривень) = 50% від 200 гривень = 100 гривень. Тепер додамо цю суму надбавки до вартості цукерок: Загальна сума = Вартість цукерок + Сума надбавки = 200 гривень + 100 гривень = 300 гривень. Отже, група дітей заробить 300 гривень, продавши всі цукерки з надбавкою. Задача 6

Номер слайду 21

Робота в групах21 Oб’єднаємось у три групи за порядковим номером у журналі:1 група - кухарі 2 група - менеджери з продажу3 група - банкіри

Номер слайду 22

22 Для виготовлення плодового салату вам потрібно взяти 200 г апельсинів, 150 г яблук і 50 г винограду. Визначте, скільки відсотків становлять: А) апельсини Б) яблука В) виноград Г) апельсини та яблука разом Д) усі фрукти разомІ групаІІ група. На початку сезону планшет коштував 1200 доларів. Після зниження ціни він став коштувати 900 доларів. Визначте, на скільки відсотків знизили ціну планшета. Клієнт банку поклав на депозит 3000 грн. Через рік він отримав прибуток у сумі 450 грн. Під який відсоток поклав гроші клієнт до банку?ІІІ група

Номер слайду 23

1. Щоб виразити число у відсотках, його потрібно … на 100       а) помножити;   б) поділити.2. Число 12 це:       а)  100%;       б) 120%.3. 320 % відповідає десятковому дробу       а) 0,32;       б) 3,2.4. Збільшити в 2 рази – це значить збільшити на       а) 50%;       б) 100%.5. Виразити 7,5% у вигляді десяткового дробу:а) 0,075;       б) 75,0.6. Виразити 25% у вигляді звичайногодробу  а) 25/100; б) 25/10.7. Відсотковевідношення чисел 3 до 15 дорівнює:     а) 20%;       б) 50%.8. 45 хвилинвідгодини становить       а) 45%;       б) 75%. 23 Експрес тест

Номер слайду 24

Дякую всім за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Калашник Юлія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Батюк Оксана
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
15 лютого
Переглядів
1817
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку