Візьмемо з собою на урок хороший настрій. Я всміхаюсь сонечку!- Здрастуй, золоте!- Я всміхаюсь квіточці!- Хай собі росте!Я всміхаюсь дощику!-Лийся, мов з відра!Друзям поміхаюся!Зичу їм добра!
Номер слайду 3
Каліграфічний рядокб бу д дь ка до ба че ння будь ласка до побачення Які ви ще знаєте слова ввічливості? Допишіть 2-3 слова. С.д.- насіння, рюкзак, бур’ян, малюнки, узлісся, пальто, знання.
Номер слайду 4
Що ви знаєте про текст? Гра «Ми сьогодні журналісти». Робота в парах. Одна дитина – журналіст, ставить питання, а друга – відповідає.
Номер слайду 5
Відповідаючи на питання який? яка? яке? які? ми… описуємо предметрозкриваємо його основні ознаки
Номер слайду 6
Будова тексту-опису Загальне враження Над квітами кружляє джмелик. Він схожий на гелікоптер. Опис предмета Весь чорний, мов вуглинка. На спинці та голівці є дві плямочки, мов пелюсточки квітки прилипли. А над ними дужими пропелерами мерехтять тоненькі крильця. Висновки Летить маленький джмелик над квітками і дзвінко гуде.
Номер слайду 7
Заголовок. Загальне враження. Опис Висновки Про яку тваринку буде йти мова в тексті? Яке тіло та яка шерсть у білочки?Який хвіст у білочки?Які вушка?Які очі?Що любить їсти білочка?Чи подобається вам білочка?Словничок: видовжене, руда, пухнаста, пишний, темні китиці, чорні, маленькі.