26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Презентація до уроку природознавства на тему: "Організм і його властивості. Клітинна будова організмів".

Про матеріал
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів. РОЗДІЛ ІІІ. ЗЕМЛЯ — ПЛАНЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ. Відповідно до "Програми Природознавство 5 клас для загальноосвітніх навчальних закладів". Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. (Урок природознавства,5 клас).29 березня

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Природа навколо нас. Тіла. Організми

Номер слайду 4

Перелічені властивості проявляються не окремо, а всі разом. Це дає можливість відрізнити організм від тіл неживої природи.

Номер слайду 5

Вид – організми, що мають однакову зовнішню та внутрішню будову.

Номер слайду 6

Властивості організмів. Організми – тіла живої природи

Номер слайду 7

Ріст і розвиток. Подразнення. Організми – тіла живої природи

Номер слайду 8

Розмноження. Дуб і дубочок

Номер слайду 9

зверніть увагу з якою точністю наслідують нащадки будову і поведінку батьків

Номер слайду 10

Розмноження – здатність організмів відтворювати собі подібних Яке значення має розмноження в житті організмів?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Ріс і розвиток Змінив будові організма та його частин Мишеня народжується голе, беззубе, через 2 місяці- дорослий організм. Поступове збільшення маси організмів. Пшениця: зернятко-листочки-колосочки

Номер слайду 13

Живлення – процес поглинання і засвоєння організмом поживних речовин. Дихання - сукупність реакцій біологічного окиснення органічних енерговмісних речовин з виділенням енергії, необхідної для підтримання життєдіяльності організму Які речовини надходять в організм під час живлення?

Номер слайду 14

Живлення і дихання – складові частини обміну речовин Поживні речовини, які надходять в організм під час живлення використовуються не тільки на побудову тіла . Вони беруть участь в утворенні енергії. Дихання — сукупність процесів, які забезпечують надходження в організм кисню, використання його в окиснювальних процесах і видалення з організму вуглекислого газу.

Номер слайду 15

Подразливість- здатність організму реагувати на зміни умов середовища

Номер слайду 16

Клітина – найменша частинка організмів. Клітинна будова є ознакою, за якою організми відрізняються від тіл неживої природи

Номер слайду 17

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=q. ISGa. Nk. Xgco

Номер слайду 18

Завдання №11. Розгляньте будову клітини (ст. 145) і вкажіть її основні частини.2. Користуючись текстом підручника, визначте, яке значення має кожна частина клітини?МОДЕЛЮЄМО РОСЛИННУ КЛІТИНУ Будова Клітини організмів12344

Номер слайду 19

Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. (Урок природознавства,5 клас).

Номер слайду 20

Клітину можнарозгледіти тількив Мікроскоп«мікрос» - малий,«скопео» - розглядаю

Номер слайду 21

Клітинна будова- спільна риса організмів. Перше зображення живих клітин: малюнок з «Мікрографії» Гука (1665)http://geographer.com.ua/content/mini-proekti-z-prirodoznavstva

Номер слайду 22

Будова Клітини організмів. Амеба. Одноклітинні організми. Тіло одноклітинного організму утворене однією клітиною, яка здатна існувати самостійно.

Номер слайду 23

Евглена зелена. Одноклітинні організми

Номер слайду 24

Хламідомонада

Номер слайду 25

Будова Бактерії

Номер слайду 26

Багатоклітинні організми. Тіло утворене великою кількістю різноманітних клітин. Клітинна багатоклітинних організмів не може існувати самостійно. Тіла багатоклітинних організмів складаються з органів, щ виконують певні функції організму. Органи об'єднуються в системи

Номер слайду 27

підпишіть органи квіткових рослин

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Системи органів людини

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Завдання №4-1 Метод «Прес»Завдання для роботи в групах. Група 1-3 Доведіть ,що рослини є організмами. Група 4-6 Доведіть, що тварини є організмами.«Я вважаю …..»«Тому ,що …..»«Наприклад …..»«Отже …..»

Номер слайду 34

Вправа «Знайди відповідність»1. Горобці і синички знищують шкідливих комах у садах і парках.2. При сильних морозах утворюється товстий шар криги – риба задихається.3. Самка слона народжує одне маля.4.І ось, колись гидке каченя, перетворилося на величного лебедя.5. Мімоза сором'язлива опускає листочки при найменшому дотику до неї.6. З гілочки на гілочку стрибає пташка зимовим днем. А) ріст і розвиток Б) дихання В) подразливість Г) розмноження Д) живлення Е) обмін речовин та енергіїЗавдання №4-2

Номер слайду 35

Вправа «Ланцюжок знань»1. У природі тіла поділяються на ….. Тіла живої природи називаються …..2. Організми мають такі властивості:….. Тіла живої природи складаються з ….. 3. Клітини можна розгледіти в …..4.. Клітина організмів має такі головні частини: …..5. Організм, який складається з однієї клітини називається …..6. Багатоклітинні організми складаються з ….. Завдання №4-3

Номер слайду 36

Інтерактивна вправа «мікрофон»На уроці я дізнався про….. Мені було цікаво те, що….. Серед організмів є….. Я хотів би …..

Номер слайду 37

Підсумок уроку1. Організми – тіла живої природи.2. Основними властивостями організмів є живлення, дихання, обмін речовин та енергії, ріст, розвиток, розмноження, подразливість.3. Усі організми складаються з клітин.4. У природі живуть як одноклітинні, так і багатоклітинні організми.

Номер слайду 38

Домашнє завдання§ 33 – читати, переказувати, вчити терміни. Творчі завдання: Повідомлення про органи та системи органів. Вчених: Р. Гука, А. Левенгука, М. МальпігіМоделюємо рослинну чи тваринну клітину, мікроскоп ?

pptx
Додано
5 липня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку