Мета урокудидактична (навчальна): формувати уміння і навички розв’язувати різні види комбінаторних задач, застосовувати основні теореми комбінаторики – правила суми та добутку, закріпити відомі методи і способи на практиці, вчити застосовувати знання на практиці;розвивальна: розвиток розумових здібностей, логічного мислення, уваги і кмітливості учнів; виховна: створення атмосфери емоційного підйому, співпраці; сприяння зацікавленості даною темою, історією дисципліни; формування навичок колективної праці, об’єктивного самооцінювання.
Номер слайду 3
Число, положення і комбінація – три різні сфери думки, але які взаємно перетинаються і до них можна віднести усі математичні ідеї Англ. математик Дж. Сильвестр
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 5
Комп`ютерне тестування
Номер слайду 6
Робота біля дошки (за схемою)Розв’язати задачі1. Скільки трицифрових чисел з різними цифрами можна скласти з набору« 1; 2; 3; 4; 5»?2. На площині позначено 8 точок (жодні 3 не лежать на одній прямий). Скільки існує трикутників з вершинами в цих точках?3. Скількома способами можна розставити 7 книжок на полиці?4. З 10 учнів потрібно вибрати двох для прибирання кабінету. Скільки існує варіантів вибору?5. Розклад містить 4 уроки на день з різних 10-ти предметів. Скільки існує варіантів скласти розклад на один день (предмети не повторюються)?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type