Презентація "Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь"

Про матеріал
Презентація стане допоміжним матеріалом до уроку з розв'язування задач за допомогою рівнянь під час вдосконалення навичок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ

Номер слайду 2

Аналіз самостійної роботи. Варіант 1. Завдання №3 Від мотка проводу спочатку відрізали кусок, довжина якого становить 50% первісної довжини проводу, а потім ще один кусок, довжина якого дорівнює 40% залишку. Після чого залишилось 10 м проводу. Скільки метрів проводу було в мотку.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Всього, м. Відрізали перший раз, м. Відрізали другий раз, м. Залишилось, м?50% від усієї довжини40% від залишку10х0,5х0,4(х-0,5х)==0,4*0,5х=0,2х10

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Всього, м. Відрізали перший раз, м. Відрізали другий раз, м. Залишилось, м?50% від усієї довжини40% від залишку10х0,5х0,4(х-0,5х)==0,4*0,5х=0,2х10 Складемо рівняння:0,5х + 0,2х+10 = х;0,7х – х = - 10;0,3х = - 10;х = - 10 : (-0,3);х = 33 1/3 (м)Відповідь: у мотку було 33 1/3 м проводу.

Номер слайду 4

Варіант 2. Завдання №4 Відстань між пунктами А і В пліт пропливає за 6 год, а човен проти течії річки за - 3 год. Знайдіть швидкість течії річки, якщо власна швидкість човна дорівнює 9 км/год.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}t , год. V , км/ год. S, км. Пліт 6х6х. Човен проти течії39 - х3(9-х)Нехай течія річки х км/год. Складемо рівняння: 6х = 3(9 – х)

Номер слайду 5

Перевірка д.з. Завдання 1. На двох книжкових полицях 120 книг. Скільки кни на кожнвй полиці, якщо відомо, що на одній з них стоїть на 14 більше, ніж на іншій. В) Нехай на першій полиці стоїть х книг, тоді на іншій х +14. Разом 120.х + ( х + 14) = 120

Номер слайду 6

Перевірка д.з. Завдання 2. А) Нехай перше число х, тоді друге 6х. Складемо рівняння: х + 6х= 14. Відповідь: 2 і 12ю. Б) 1) 7*4 = 28(м) – периметр квадрата; 2) 28 - 2,5 = 25,5 (м) – периметр трикутника4 3) 25,5 : 3 = 8,5 (м) Відповідь: сторона трикутника становить 8,5 м. В) {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}V, км/год. S, кмt, годЇхав до села1010х. ХПовертався88(х+0,5)Х + 0,5 Складемо рівняння:10х = 8(х + 0,5);Х = 2 (год) – їхав до села;2 + 0,5 = 2,5 (год) – повертався;2 + 2,5 = 4,5(год)Відповідь: всього витратив 4,5 години.

Номер слайду 7

Пригадаємо. Як на англіській мові буде звучати “розв’язувати текстові задачі” ?Solving text problems.

Номер слайду 8

Цікаво. Займає 23 місце у рейтингу 100 найбагатших українців 2021 за версією Forbes Створив успішний IT продукт Git. Lab$ 450 млн.

Номер слайду 9

Пригадаємо:1) Алгоритм розв’язування задач.2) Як записати відсотки десятковим дробом?1% це 1/100 або 0,0120% -0,25% -0,053) Як знайти швидкість, відстань, час ?

Номер слайду 10

Задача 1 Для ремонту школи було куплено фарбу. Завгосп відзначила, що маса однієї банки акрилової емульсії “ Сніжка ULTRA BIEL” на 1,6 кг більша за масу однієї банки емульсії ПФ-115, хоча 6 банок “ Сніжка ULTRA BIEL” має таку саму масу як і 14 банок емалі. Яка маса кожної банки?

Номер слайду 11

Задача 2. Робота в групах2 хв - самостійне розв’язання.3-4 хв - робота в парах3-4 хв – робота в “четвірках”

Номер слайду 12

Задача 2 Для нового кабінету школи потрібно придбати комплект меблів: 15 парт та 30 стільців. Завгосп просить нас вказати ціну парти та стільця, якщо відомо, що загальна сума витрат складає 14 100грн, а парта дорожча за стілець на 280 грн.

Номер слайду 13

Підказка. Заповніть таблицю відповідно до умови задачі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Товар. Ціна, грн. Кількість,Шт. Вартість, грн. Парта. Стілець. Х + 280 Х

Номер слайду 14

Підсумок№Фрагмент задачіВираження невідомих1 У Василька і Марічки було грошей порівну. Василько - Марічка - 2 Один кілограм цукерок дорожчий за кілограм печива на 6 грн3 Пішохід прибув на 2 години пізніше, ніж велосипедист4 Один шматок дроту у 3 рази менший за другий5 Швидкість вантажівки на 48 км/год більша від швидкості легкової машини6 Віталій за день розв’язує 7 задач, а Мишко – 6. Скільки задач розв’яже кожен за х днів?

Номер слайду 15

Закінчіть речення: Сьогодні я на уроці повторив… Сьогодні на уроці я навчився… Необхідно додатково попрацювати над… Найважчим для мене було…

Номер слайду 16

Домашнє завдання1. Розв’язати рівняння:1) 0,6х – 5,4 = -0,8х + 5,8; 2) 3) |х - 3| =0; 4) 5|х| + 1 = 0; 5) |3х - 2| +5 =7.2. Розв’язати задачі:1) У книжковій шафі було в 6 разів більше книжок, ніж на етажерці. Після того, як із шафи взяли 46 книжок, а з етажерки 18, на етажерці залишилось на 97 книжок менше, ніж у шафі. Скільки книжок було спочатку в шафі та на етажерці?2)Із села до міста виїхав велосипедист зі швидкістю 15 км/год. Через 2 год з міста до села виїхав мотоцикліст зі швидкістю 70 кмЇгод. Скільки годин їхав кожний із них до зустрічі, якщо відстань між містом і селом становить 115 км.

Номер слайду 17

Задача 3 У першому ящику було в 7 разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого – 14, то в другому залишилось на 76 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було у кожному ящику спочатку?

pptx
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
1457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку