Презентація до уроку "Традиційність і своєрідність вирішення проблеми «поет і натовп» у поезії «Альбатрос» Шарля Бодлера"

Про матеріал

Ознайомити учнів із змістом поезії «Альбатрос», показати роздуми автора

про трагічний стан поета у суспільстві, боротьбу добра і зла, протиставлення високого і низького; естетичну привабливість поезії

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бесіда. Творчість якого письменника ми вивчаємо? Як суспільство зустріло його поезію? Чому?До якої епохи належить творчість поета? Що нового започаткував він у літературі?

Номер слайду 2

Лише сягаючи найглибших прірв падіння, уява… запалює світоч найвищих ідеалів Ш. Бодлер

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Традиційність і своєрідність вирішення проблеми” поет і натовп “ у поезії “Альбатрос” Шарля Бодлера

Номер слайду 5

Ознайомитися із змістом поезії “Альбатрос”, показати роздуми автора про трагічний стан поета у суспільстві, боротьбу добра і зла, протиставлення високого і низького, естетичну привабливість поезії;розвивати навички сприйняття й аналізування поетичних творів;виховувати інтерес до поезії, естетичні смаки, критичне ставлення до людських вад.

Номер слайду 6

У кожній людині кожної хвилини живуть одночасно два поривання: одне - до Бога, друге – до сатани. Звернення до Бога – це бажання піднятися, звернення до сатани – це “блаженство падіння” Ш. Бодлер

Номер слайду 7

Словникова робота. Альбатрос – великий морський птах із розмахом крил до 4 метрів

Номер слайду 8

Номер слайду 9

АЛЬБАТРОСБуває, моряки піймають альбатроса,Як заманеться їм розваги та забав.І дивиться на них король блакиті скоса —Він їхній корабель здалека проводжав. Ходити по дошках природа — не навчила. Він присоромлений. Хода його смішна. Волочаться за ним великі білі крила,Як весла по боках розбитого човна. Незграба немічний ступає клишоного;Прекрасний в небесах, а тут — як інвалід!.. Той — люльку в дзьоб, а той сміється з нього,Каліку вдаючи, іде за птахом вслід!Поет, як альбатрос — володар гріз та грому,Глузує з блискавиць, жадає висоти,Та, вигнаний з небес, на падолі земному. Крилатий велетень не має змоги йти. Переклад Д. Павличка

Номер слайду 10

Робота над змістом твору Якою є тема поезії?З ким порівнює автор поета?Знайдіть в тексті та порівняйте описи альбатроса. Який прийом використав автор?Відшукайте в тексті слова, які характеризують моряків. Що вони символізують?Які риси романтизму можна виділити в творі?Як у вірші поєдналися традиції романтизму і модернізму?Які символи зустрічаємо у творі?

Номер слайду 11

Композиція поезії“Альбатрос”Завдяки чому досягається композиційна єдність вірша?

Номер слайду 12

Роль останньої строфи поезії “Альбатрос”Поет, як альбатрос -- володар гріз та грому,Глузує з блискавиць, жадає висоти,Та, вигнаний з небес, на падолі земному. Крилатий велетень не має змоги йти.

Номер слайду 13

У кожній людині кожної хвилини живуть одночасно два поривання: одне - до Бога, друге – до сатани. Звернення до Бога – це бажання піднятися, звернення до сатани – це “блаженство падіння” Ш. Бодлер

Номер слайду 14

“Мікрофон”Чи може і повинна людина контролювати свої вчинки?

Номер слайду 15

Актуальність поезії “Альбатрос” Прокоментуй цитату:“ Будь-яка газета – від першого і до останнього рядка – лише плетиво жахів. Війни, вбивства, крадіжки,тортури, злочини націй, приватних осіб, універсальне сп'яніння жорстокістю…” Шарль Бодлер

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Рефлексія “ Кольоровий настрій” уроку

Номер слайду 18

“Продовж речення” Із уроку я зрозумів (ла)…

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Вивчити поезію “Альбатрос” напам'ять

pptx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
2687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку