Вставні слова для зв’язку структурних частин твору1. Теза (своє припущення) (На мою думку, … Я вважаю,... По-моєму,… )2. Аргументи (думки на доведення тези) (По-перше, … По-друге,… З одного боку,… З іншого боку, …).3. Приклад із літератури, народної творчості (Прикладом може бути… Згадаймо… У зв’язку із цим можна процитувати….).4. Приклад із історії, життя відомих людей, власного життя (Прикладом може бути… Згадаймо… У зв’язку із цим можна процитувати….).5. Висновок (Отже,… Таким чином,… ).
Пунктуаційна хвилинка. Прояви жертовності заради інших безперечно трапляються рідко. На мою думку варто йти на самопожертву заради інших людей незалежно від того, чи близька та знайома тобі ця людина, чи оцінить вона твій вчинок, чи віддячить за такий крок. Біблія говорить що немає більшої любові, ніж та, коли ти віддаєш за брата душу свою а отже і своє життя.
Самоперевірка. Прояви жертовності заради інших, безперечно, трапляються рідко. На мою думку, варто йти на самопожертву заради інших людей, незалежно від того, чи близька та знайома тобі ця людина, чи оцінить вона твій вчинок, чи віддячить за такий крок. Біблія говорить, що немає більшої любові, ніж та, коли ти віддаєш за брата душу свою, а, отже, і своє життя.
Рущак Руслан (с. Пузикове) 4 липня 2014 року блокпост, на якому ніс службу Руслан Рущак разом із своїми бойовими товаришами був обстріляний терористами із мінометів, під час обстрілу хлопець загинув. Як відзначають односельці, Руслан був доброю людиною, хорошим сином і братом, а ще — справжнім патріотом, любив Україну і вважав за необхідне захищати її від ворогів.
Прапорщик Вихристюк Сергій Григорович (с. Пустовійтове) 3 вересня 2014 Загинув під час обстрілу, близько 22:30 базовий табір 27-го полку поблизу Старобільська (Луганська область) було обстріляно з території Російської Федерації з РСЗВ "Смерч"Залишилися мама, дружина та двоє синів, 16 і 6 років.
Дати відповіді на питання1. Коли і чому Агнеса приймає рішення присвятити служінню Богу?2. Чому у світі Агнесу називають іншим ім’ям? 3. Що для неї стало «покликанням у покликанні»? Як ви розумієте цей вислів?4. Про кого дбала Мати Тереза? 5. Розкажіть про притулок, який організувала Мати Тереза?6. У які країни розповсюдилась діяльність М. Терези?7. Як шанували за життя цю жінку?8. Як і де була похована? Про що це свідчить?9. Що названо її ім’ям?10. Символом якої людської чесноти є її ім’я?11. Що і кого любила Мати Тереза?12 Чим і заради кого пожертвувала Мати Тереза?
Підсумок уроку. Назвіть ті приклади, які ви обов’язково використаєте у творі на підтвердження тези. Що ви винесли для себе з уроку?Прочитайте мету, яку ви ставили на початку уроку. Чи досягли ви її?Чи були у вас, на вашу думку, ті якості, що ми визначили на початку уроку як складові успіху (бажання, діяльність, наполегливість, впевненість у собі)Визначте оцінку за урок.