Завдання: Визначити, що таке загадка, як вид усної народної творчості. Визначати зміст, форми та види загадок. Уміти пояснювати особливості будови загадок, роль художніх засобів у них. Розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, спостережливість, уважність, кмітливість. Уміти відгадувати загадки. Розвивати уміння самому складати загадки. Висловлювати власні судження та доводити свою думку. Виробляти шанобливе ставлення до кмітливості та мудрості нашого народу. Робити адекватну самооцінку та оцінювати роботу однокласників.
Фізкультхвилинка Скласти віршовану фізкультхвилинку, використовуючи слова: Посміхнутись, нахилитись, покрутитись, потягнутись за схемами: аа бб; аб аб. Щоб нам плідно працювати Про здоров’я треба дбати: Стати струнко, підстрибнути, Швидко п’ть разів кивнути. _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________
Висновки: Загадки виникли давно. У загадках у завуальованій, алегоричній формі зашифрований якийсь предмет чи явище. Загадки відбивають особливості суспільно-побутового життя свого народу. Тематичне коло загадок надзвичайно широке. В кожній загадці вже міститься підказка, натяк на відгадку.
Домашнє завдання І-ІІ рівень. Опрацювати матеріал підручника. Вивчити напам’ять п’ять загадок (на вибір), до однієї намалювати малюнок. ІІІ рівень. Записати десять загадок різних видів. ІV рівень. Скласти загадки самостійно. Скласти загадку про щоденник, можна використати слова: розклад добре знає Скласти загадку про комп’ютерну мишку, можна використати слова: маленька, кругленька бігає Скласти загадку про мобільний телефон, можна використати слова: голосу не має, голосно гукає Скласти загадку про комп’ютер, можна використати метафору: чорна скринька, мерехтить віконце синє Скласти загадку про школу, можна використати метафору: вулик бджолиний шумить Скласти загадку про телевізор, можна використати метафору: темний ящик сповіщає Скласти загадку про пенал, можна використати метафору: хатинка для ручок, олівців, гумок Скласти загадку про Інтернет, можна використати слова: павутина усіх обплела.