Презентація до уроку літератури рідного краю в 5 класі на тему "Уроки правди й добра у творах письменників рідного краю", розробка уроку додана раніше
МЕТА, ЗАВДАННЯ УРОКУ: навчити учнів на матеріалі твору розкрити вічну проблему боротьби добра і зла, осмислювати вчинки героїв; розвивати уміння давати оцінку людським якостям, вчинкам, аргументовано висловлювати власні думки, спостереження, роздуми; формувати позитивний життєвий світогляд, віру у перемогу добра; виховувати доброту, співчуття, милосердя, любов до природи.
ТИП, ОБЛАДНАННЯ, МЕТОДИ Й ПРИЙОМИ УРОКУ: Тип: урок формування й удосконалення вмінь та навичок (комбінований). Обладнання: відеосюжет, тексти оповідання, «квіточки», наочний та ілюстрований матеріали до оповідання, символічна «Чаша добра», мультемедійна презентація. Методи й прийоми: бесіда, словникова робота, «Незакінчене речення», «Скринька запитань», робота з текстом, виразне читання тексту вчителем, читання за ролями, психологічна вправа «Чаша Добра», самооцінювання.
АНАСТАСІЯ КАРАЧЕНЦЕВА (МАТВІЄНКО) Родилась в городе Горловка, где в настоящее время проживает. Является студенткой ДГПУ ГИИЯ, прозаик. Первый рассказ был опубликован в газете «Скрепка» в 2010 году. В период с 2010 по 2012 занималась в Центре Внешкольного Образования в кружке «Литературное краеведение», с 2012 по 2013 состоит в литературном клубе ГИИЯ «Творчество без границ». Публиковалась в литературных альманахах ГИИЯ, "Вольные стражи весны", "Литературная Горловка", в журнале "Пять стихий".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Обов’язкове загальне: записати у зошиті поради «З чого почанати робити добро». Обов’язкове на вибір: а) дати відповіді на питання, що написані на подарованих вам квіточках; б) підготуватися письмово до характеристики улюбленого персонажа твору. За бажанням: а) намалювати портрет героя твору, що найбільш сподобавсь; б) знайти тлумачення слова «гуманізм» і написати вірш або казку до цього слова.