Презентація до уроку української літератури в 5 класі "РЗМ. Складання легенди"

Про матеріал

Мультимедійна презентація до уроку української літератури у 5 класі "РЗМ. Складання легенди за поданим початком" з використанням методу сторітеллінгу (складання історій). За допомогою презентації та використаного у ній матеріалу учитель навчає учнів самостійно скласти свою історію, але опираючись на поданий початок та покрокову інструкцію. такий вид діяльності розвиває мовлення учнів, збагачує їх словниковий запас, також розвиває уяву, логічне мислення, культуру зв'язного мовлення у дітей; виховує зацікавленість та повагу до минулого України. Урок (презентацію) створено на основі місцевого матеріалу, а також використано легенди України.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання легенди (українська література, 5 клас) Учитель української мови та літератури філії НВК “Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. ім. Т. Г. Шевченка – гімназія” “Троянська загальноосвітня школа” Іванішина Тетяна Станіславівна

Номер слайду 2

Мета уроку: - навчити учнів самостійно складати легенди на основі поданого початку;-розвивати мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, використовувати в мовленні синоніми, епітети, порівняння;-розвивати уяву, логічне мислення, культуру зв’язного мовлення;-виховувати любов до природи, до України та до її історичного минулого.Іванішина Т. С.

Номер слайду 3

Походження назви нашого села. Колись давно, ще у язичницькі часи, поселились на території, де ми з вами живемо, давні люди. А місцевість ця була розташована поміж трьох ярів, тож і стало називатись поселення Трьох’яркою. З часом назва змінилася на сучасну, більш зручну для вимови, – Троянка. Але старожили ще пам’ятають історію походження назви, а село наше й дотепер обрамлене трьома глибокими ярами.Іванішина Т. С.

Номер слайду 4

Що це за рослина?Іванішина Т. С.

Номер слайду 5

Створюємо легенду. Послідовність дій. Придумати початок легенди (у нас він є)Додати діючих персонажів. Придумати історію, яка з ними могла трапитися. Подумати, як ця історія пов’язана з темою розповіді (нагадую, що це – походження рослини мальва)Завершити легенду висновком, повчальним підсумком. Порада! Працюючи над текстом, підбирайте яскраві мовні засоби (епітети, порівняння, метафори) Іванішина Т. С.

Номер слайду 6

ЛЕГЕНДА ПРО МАЛЬВУДавно те діялось. Важко жилося людям на нашій славній Україні. Багато ворогів зазіхало на її багаті землі… ПРОДОВЖ ДАЛІ, СЛІДКУЙ ЗА СХЕМОЮ, УВАЖНО ЧИТАЙ ЗАПИТАННЯ ДО ІСТОРІЇ Іванішина Т. С.

Номер слайду 7

Сотник Грицько Хмара. Полонені жителі села. Врятувалась лише донечка Мальва. Смерть сотника. Як виросла, лікувала людейІванішина Т. С.

Номер слайду 8

Вправно володіє зброєю. Її бояться вороги. Зрадник, запроданець. Загибель МальвиІ там, де впали краплини крові…Іванішина Т. С.

Номер слайду 9

Запитання - орієнтири. Хто міг колись давно нападати на Україну? З якою метою?Як люди захищались?Хто з родини сотника загинув?Хто зміг врятуватись?Якою була дівчина? Що вона уміла робити?Чому її боялись і ненавиділи вороги?Хто видав дівчину ворогам?Що з нею сталося?Який висновок ви можете зробити з цієї історії?Іванішина Т. С.

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Відредагуйте власну історію, запишіть. Намалюйте ілюстрацію до створеної легенди.Іванішина Т. С.

Номер слайду 11

Використані джерела:1. Текст легенди. http://kazkar.info/ua/2.Інна Большакова. Сторітеллінг – ефективний метод навчання та виховання. https://drive.google.com/file/d/0 By. XOIRNJg. Q0b. Wk. Nk. V0 JFOVVUUFE/view 3.Інна Большакова. Технологія «Сторітеллінг». https://www.youtube.com/watch?v=K2 YVw. U9 B6 L4 4. 7 способів застосувати сторітеллінг на уроках. https://osvitoria.media/experience/7-sposobiv-zastosuvaty-storiteling-na-urokah/ Іванішина Т. С.

pptx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
2007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку