Мета: поглибити знання учнів про позначення м'якості приголосних на письмі; формувати вміння знаходити слова із запропонованою орфограмою в текстах; удосконалювати орфоепічні вміння; розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння; прищеплювати любов до рідної мови, інтерес до народних символів.
Взимку він, накрившись хмизом, у барлозі спать ляга. Хто зранку любить співати?Росте весною – тільки вниз, любить дах і карниз. Живуть п’ять братів, один одного менший. Влітку сірий, а взимку білий. На небі біліє, світить, а не грієМаленький хлопчик у сірій свитині по дворах стрибає, крихти збирає.
Спишіть слова, уставляючи, де потрібно, знак м’якшення. Посміхаєт…ся, посміхаєш…ся, навчаєт…ся, навчаєш…ся, листуєт…ся, листаєш…ся, спотикаєт…ся, спотикаєш…ся, читаєт…ся, повод…ся, погод…ся Спишіть слова, уставляючи, де потрібно, знак м’якшення. Посміхаєт…ся, посміхаєш…ся, навчаєт…ся, навчаєш…ся, листуєт…ся, листуєш…ся, спотикаєт…ся, спотикаєш…ся, читаєт…ся, повод…ся, погод…ся
Спишіть слова, уставляючи, де потрібно, знак м’якшення. Підкресліть орфограму. Змен…шення, промін…чик, камін…чик, нен…чин, закін…чувати, дон…чин, брин…чання, гон…щик, камін…ці, підвод…ся, облич…, май бут…нє, черкас…кий, боїт…ся, колодяз…ний, куз…ня, різ…бяр, уман…ський, піднос…ся, нян…чин, тон…ший, поділ…с…кий, промін…чик, т…мяний