Презентація до уроку української мови у 7 класі "Повторення вивченого про прислівник"

Про матеріал
Тема: Повторення вивченого про прислівник Мета: повторити і закріпити відомості про прислівник; формувати вміння визначати в реченні прислівники, їх ознаки; розвивати діалогічне мовлення; виховувати почуття любові до природи рідного краю Тип уроку: закріплення знань і вмінь Форма уроку: урок-мовний журнал, з використанням комп’ютерних технологій Девіз уроку: Квіти – окраса життя
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення вивченого про прислівник (урок – мовний журнал)

Номер слайду 2

Мета: повторити і закріпити відомості про прислівник; формувати вміння визначати в реченні прислівники, їх ознаки; розвивати діалогічне мовлення; виховувати почуття любові до природи рідного краю

Номер слайду 3

Тип уроку: закріплення знань і вмінь Форма уроку: урок-мовний журнал з використанням комп'ютерних технологій Обладнання: підручник, схеми, картки, комп'ютер, додатковий матеріал

Номер слайду 4

Девіз уроку: Квіти – окраса життя

Номер слайду 5

Мовна розминка Голосних акордів звуки І любов наша хай линуть, Ми прославим в нім навіки Нашу славну Україну.

Номер слайду 6

Відгадайте загадку Чим від інших я відмінний, Тим, що є я сам незмінний. Розібратись як детально, Моє значення загальне – Це найперш ознака дії: Швидко їде, тихо мріє. Чи ознака ще ознаки: Дуже добре, надто м’яко. А чи ознака предмета. А скажу Вам тут дослівно – Називаюсь я ……

Номер слайду 7

Створення першого журналу До речі, перший український журнал «Основа» почав виходити у 1861 році в Петербурзі. Серед його авторів були найвідоміші українські письменники та вчені – Т.Шевченко, С.Руданський, Л.Глібов, М.Костомаров. У часописі друкувалися літературні твори, історичні розвідки, статті з питань етнографії, фольклору, розповіді про українську культуру, мистецтво, освіту. Часопис відстоював ідею навчання рідною мовою, закликав видавати більше книг населенню України. Але «Основа» проіснувала недовго через брак коштів. Пізніше, через 20 років, з’являється видання про проблеми української історії та культури «Киевская старина». Цей журнал виходив у 1882-1906 рр.

Номер слайду 8

Перша сторінка – «Теоретична Чим прислівник відрізняється від інших частин мови? На які групи за значенням поділяється прислівник? Що означає прислівник? Від яких прислівників утворюється ступінь порівняння? Скільки букв -н- пишеться у прислівниках?

Номер слайду 9

Друга сторінка – «Тренувальна» 1.Записати речення, знайти прислівники, визначити їх розряди а) Розкішно пахне матіола, ця нічна, непомітна навіть удень квітка. б) Де-не-де озветься пташка несміло. в) Удень світило сонце. 2. Виписати з прислів’їв прислівники, пояснити спосіб творення. а) Добре скрізь, а дома краще. б) Влітку дров не припасеш – мерзнутимеш взимку. в) Яблуко від яблуні недалеко відкотиться. 3. Записати словосполучення, визначити ознаки прислівників. Працювати добре Співати голосно Росте догори Котлети по-київськи Кава по-турецьки

Номер слайду 10

Третя сторінка – “Ексклюзивне інтерв'ю” (Ситуативне завдання – робота в парах) Уявіть, що ви знаходитесь у краєзнавчому, художньому музеї. Складіть діалог з однокласниками, використовуючи прислівники з орфограмою «И та і в кінці прислівників»

Номер слайду 11

Четверта сторінка – «Творча» ( робота в групах) І група: утворити від поданих слів прислівники- ліва, рука; не, наче; о, північ; об, мало;до,низ; по, другий; по, мій; в, зима. ІІ група: записати прислівники, розкриваючи дужки – рано(вранці), довго(довго), кінець(кінцем), час(від)часу; з, дня( на, день); по(нашому), по(друге), десь(то), рік(у)рік. ІІІ група: дібрати до поданих слів антоніми – високо, швидко, далеко, вдень, темно, добре, весело, влітку, солодко.

Номер слайду 12

П’ята сторінка – «У світі цікавого» Розгадування кросвордів. Прислів’я Загадки

Номер слайду 13

Прислів’я Працюй ударно – дні пройдуть немарно. Легкого хліба ніде нема. Скупий двічі платить, а ледачий двічі робить. Лиха новина на крилах літає, а добра ледве-ледве шкутильгає. Додому й кінь жвавіше біжить. Як слів небагато, то й розуму малувато.

Номер слайду 14

Загадки Хто вранці ходить на чотирьох, а ввечері на трьох? Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає? Надворі горою, а в хаті водою? Навесні веселить, влітку холодить, восени годує, взимку гріє?

Номер слайду 15

Ось і уроку кінець! Хто працював, той молодець. Що сподобалося вам, поділіться. Що сумним було, пожаліться. Хто працював погано, хто – примірно, Оцініть себе, діти, мудро і вірно. Час урок кінчати, додому завдання писати.

Номер слайду 16

Урок підготувала вчитель української мови і літератури спеціаліст вищої категорії старший вчитель Алчевської середньої загальноосвітньої школи № 7 Титова Олена Вадимівна

ppt
Додано
29 жовтня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку