Презентація до уроку української мови з теми "Поняття милозвучності. Чергування у/в ". Можна використовувати під час очного навчання , дистанційного навчання .
Чому, на вашу думку нашу мову вважають мелодійною?
Номер слайду 4
Дванадцяте грудня. Класна робота. Тема: Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності
Номер слайду 5
Милозвучність, або евфонія (грецьк. euphone — милозвучність), — уникання складного для вимови нагромадження звуків. Говорити милозвучно — невід’ємна прикмета української мови.
Номер слайду 6
Прочитайте групи речень речення, чітко артикулюючи, і виконайте завдання. 1. Мальва в Україну потрапила з Середньої Азії в XV столітті. Її вирощували ще в Стародавній Греції та в Стародавньому Єгипті. Саме мальви були одними з перших квітів, описаних у літературі. 2. Мальви у Україні ростуть й в дикому стані: в лісах, лісосмугах, на узбіччях доріг. Поширена рослина по всій Україні, в тому числі й в нашій області. А. Який текст було легше артикулювати Б. З чим це пов’язано?Г. Як можна уникнути нагромадження голоснихх і приголосних звуків?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Розподільний диктант. «Спиши і поясни»Пливи у/в бік лісу; Богдан і/й Марія; ось і/й гості; Ольга і/й Павло; ранок у/вдома; бути у/в гарній формі; і/й знову дощі; Оксана і/й не знала; ракета і/й супутник; ти і/й Яну покликав; енергія у/в твоєму тілі; еге ж, і/й освіта вища; скинь у/в Твіттер; треба у/вчитися; елементи у/в таблиці; якось і/й їх запросимо; сторінка у/в підручнику; збірка «Тиша і/й грім»; знайди і/й підкресли; Яна і/й Юля; і/й доки мені чекати; щоправда, у/в нас спекотно; конвалії і/й жоржини; напиши у/в Твіттері; представник у/в області;
Номер слайду 9
Виконати на швидкість інтерактивні вправи за посиланням або за QR-Code:https://learningapps.org/view16511144https://learningapps.org/view25517884
Номер слайду 10
Яку тему ми сьогодні розглядали?Чи сподобалася вам робота на уроці?Що було найбільш цікавим?У чому виникали труднощі?