Презентація - звіт про проведення уроку з математики на тему:Узагальнення знань додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд.
Урок математики в 3 –А класіВчитель : Волощук Л. В.
Номер слайду 2
Тема уроку: Узагальнення знань додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд. Матеріал до уроку : Додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд (математика) Тварини взимку. Птахи взимку. (природознавство)Тип уроку: інтегрований урок (математика і природознавство)18.12.2019 рік
Номер слайду 3
Мета уроку : Формування предметних компетентностей: Поглибити знання школярів про зимові зміни в живій природі;Розширити уявлення про життя птахів взимку;Вчити групувати птахів на зимуючих та осілих;Установлювати причинно – наслідкові зв’язки між явищами природи ;Формувати потребу в пізнанні природи через спостереження за птахами взимку;Удосконалення вміння письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд;Розширити та закріпити знання, вміння та навички розв’язувати складені рівняння;Продовжувати формувати вміння розв’язувати задачу вивченого типу.
Номер слайду 4
Формування ключових компетентностей: Уміння вчитися: Планувати свої дії, доводити роботу до кінця;Розвивати здібності вникати в суть математичних та природних явищ, смислових, слухових та зорових механізмів. Соціальної: Учити відповідати за ефективне здійснення презентації результатів роботи групи;Загальнокультурної: Удосконалювати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури , зв’язко висловлюватися в контексті змісту опрацьованого матеріалу.
Номер слайду 5
Для реалізації мети уроку було використані такі методи та прийоми : Робота в групах;Випереджальні завдання; Мозковий штурм (математичний диктант);Гра «Шифрувальник»Асоціативний кущ «Птахи»;Колективна таблиця «Птах – Чим живиться – Цікавинка»«Доповни речення»«Картка погоди класу»
Номер слайду 6
Очікувані результати: Закріпити вміння дітей розв'язувати письмово приклади на додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд;розв’язувати складені рівняння; аналізувати та знаходити різні способи розв’язувати складену задачу вивченого типу;знати назви пташок, які зимують в нашій місцевості , їх ознаки та вподобання; визначати як правильно їх годувати та сприяти розвитку у дітей бажання піклуватися про пташок, а саме, на протязі всього зимового періоду піклуватися та підгодовувати
Номер слайду 7
Психологічний настрій на урок «Кольорові долоньки»
Номер слайду 8
Робота в групах.
Номер слайду 9
Діти діляться інформацією, з якою ознайомилися самостійно (випереджальне домашнє завдання)
Номер слайду 10
Виконання завдань з логічним навантаженням
Номер слайду 11
Вважаю, що урок досяг виконанню всіх поставлених завдань . Що найкраще вдалося?Психологічний настрій на урок;Математичний диктант «Мозковий штурм»Розв'язування різних прикладів та рівнянь;Випереджальні домашні завдання;Музична пауза – фізкультхвилинка на урок. Робота в групах;Вміння дітей спільно виконувати завдання та підтримувати один одного, допомагати під час розв'язання творчих завдань.
Номер слайду 12
На мою думку були і недоліки, а саме. Мало часу було приділено на розбір задачі. При розв'язані рівняння потрібно повторити назви компонентів та алгоритм «Як знайти невідомий той чи інший компонент»