Тема уроку: Узагальнення знань додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд. Матеріал до уроку : Додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд (математика) Тварини взимку. Птахи взимку. (природознавство)Тип уроку: інтегрований урок (математика і природознавство)18.12.2019 рік
Мета уроку : Формування предметних компетентностей: Поглибити знання школярів про зимові зміни в живій природі;Розширити уявлення про життя птахів взимку;Вчити групувати птахів на зимуючих та осілих;Установлювати причинно – наслідкові зв’язки між явищами природи ;Формувати потребу в пізнанні природи через спостереження за птахами взимку;Удосконалення вміння письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд;Розширити та закріпити знання, вміння та навички розв’язувати складені рівняння;Продовжувати формувати вміння розв’язувати задачу вивченого типу.
Формування ключових компетентностей: Уміння вчитися: Планувати свої дії, доводити роботу до кінця;Розвивати здібності вникати в суть математичних та природних явищ, смислових, слухових та зорових механізмів. Соціальної: Учити відповідати за ефективне здійснення презентації результатів роботи групи;Загальнокультурної: Удосконалювати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури , зв’язко висловлюватися в контексті змісту опрацьованого матеріалу.
Очікувані результати: Закріпити вміння дітей розв'язувати письмово приклади на додавання та віднімання трицифрових чисел в межах 1000 з переходом через розряд;розв’язувати складені рівняння; аналізувати та знаходити різні способи розв’язувати складену задачу вивченого типу;знати назви пташок, які зимують в нашій місцевості , їх ознаки та вподобання; визначати як правильно їх годувати та сприяти розвитку у дітей бажання піклуватися про пташок, а саме, на протязі всього зимового періоду піклуватися та підгодовувати
Вважаю, що урок досяг виконанню всіх поставлених завдань . Що найкраще вдалося?Психологічний настрій на урок;Математичний диктант «Мозковий штурм»Розв'язування різних прикладів та рівнянь;Випереджальні домашні завдання;Музична пауза – фізкультхвилинка на урок. Робота в групах;Вміння дітей спільно виконувати завдання та підтримувати один одного, допомагати під час розв'язання творчих завдань.