Установи відповідність Назвати однорідні члени, пояснити вживання розділових знаків. Дібрати відповідну схему до кожного речення. Я так люблю природу. Із нею я зливаюся і серцем, і душею. Люблю свій край вдень і вночі, вранці і ввечері.І даль, і гай, і темні кручі відбились в лагідній воді. А і О, і О, і О Б О і О, О і О В і О, і О
ПОРІВНЯЙТЕ !Визначте в реченнях однорідні члени. Зробіть припущення щодо вживання узагальнювального слова. У кошику в Даринки лежали лисички, боровики, опеньки. У кошику в Даринки лежали гриби : лисички, боровики, опеньки. Лисички, боровики, опеньки – такі гриби лежали в кошику в Даринки.
РОБОТА З ТЕКСТОМПрочитати текст. Виписати з нього речення з однорідними членами, розставляючи потрібні розділові знаки. Прочитати ці речення, правильно їх інтонуючи. Накреслити схеми речень із узагальнювальними словам. БДЖОЛИНА МУЗИКА Із ранку до вечора на пасіці дзвенить бджолина музика. Бринить вона скрізь і біля вуликів і в саду і в квітучій гречці. Усе співає і синє небо і сонце. А може, тоненькі струни у квітках? Може, натягло їх сонце між пелюстками? Прилетить бджола до квітки сяде між пелюстками й грає на тих маленьких струнах маленькими лапками (За В. Сухомлинським).