Митці, що творили стиль у різних кінематографічних школах світового кіно. Північна Америка.
Номер слайду 2
Кінематограф США — цим терміном позначають кіноіндустрію США, найбільшу у світі, і зосереджену, головним чином, в околицях містечка Голлівуд (поблизу Лос-Анджелеса, штат Каліфорнія), в якому знаходяться офіси та знімальні павільйони найбільших кінокомпаній США. Індустрія кіно також добре розвинена у місті Нью-Йорк та у штаті Флорида. Нерідко поняття «американський кінематограф» і «Голлівуд» об'єднують, але це невірно. Американське кіно це не тільки величезна кіноіндустрія Голлівуду, але і добре розвинена система незалежного кіно.
Номер слайду 3
Становлення. Становлення американського кінематографа, найпопулярнішого на сьогоднішній день, почалося в 1892 році, коли Томас Едісон сконструював кінескоп. Через 9 років з'явилися «Нікелодеони» — вид дешевих кінотеатрів у США початку 20 століття, вхід до яких коштував 5 центів і до 1908 року їх було вже більше трьох тисяч. Стали з'являтися великі об'єднання — так звані кінотрести. Ті у свою чергу стали об'єднуватися з прокатними фірмами. Наприклад: В 1912 «Парамаунт»В 1919 «Юнайтед артістс» В 1924 «Метро — Голден — Маєр»В 1925 «Ворнер бразерс»Перша студія в Каліфорнії була створена в 1911 році незалежною компанією «Нестор».
Номер слайду 4
6 жовтня 1927 р. відбулася прем’єра першого кінофільму, в якому глядачі почули акторів, — це був фільм «Співак джазу». Почалися ера звукового кіно та «Золоте століття» Голлівуду. З’явилося поняття «кінозірка». У 1929 р. фільм «Співак джазу» був нагороджений спеціальною премією «Оскар» за створення першої звукової кінострічки. У наступні тридцять років було випущено тисячі фільмів. Чітко визначилися основні жанри американського кіномистецтва — вестерни, комедії, мелодрами, мюзикли, трилери.
Номер слайду 5
Поняття кіножанру почало формуватися зі становленням студійної системи Голлівуду. Воно допомогло систематизувати виробництво фільмів і полегшило їх просування на ринок. Кожна студія спеціалізувалася на постановці фільмів певного жанру: на Paramount Pictures створювались комедії, на Universal Studios — фільми жахів, на Metro-Goldwyn-Mayer — мюзикли тощо. Разом з тим деякі режисери та актори почали асоціюватися у глядачів із конкретними жанрами кінофільмів:
Номер слайду 6
режисер Альфред Хічкок — із трилерами
Номер слайду 7
Джон Форд — із вестернами
Номер слайду 8
Дуглас Сірк — із мелодрамами
Номер слайду 9
Уес Крейвен і Ламберто Бава — з фільмами жахів
Номер слайду 10
Роланд Еммеріх — із фільмами-катастрофами
Номер слайду 11
Післявоєнний період. Для повоєнного періоду характерно створення пеплумів — високобюджетних масштабних кінострічок великого хронометражу по античних сюжетах, з великою кількістю грандіозних сцен масовок і вражаючих уяву декорацій, приміром, «Бен-Гур». Саме з них почалася популярність широкоекранного кіно. Перші десятиліття після війни також вважаються часом розквіту традиційних голлівудських мюзиклів.
Номер слайду 12
Сучасний період. Сучасний період у голлівудському кіно розпочався в кінці 1960-х років з розвалом студійної системи. Інтерес до традиційних, шаблонних студійних фільмів за участю зірок неухильно падав, і багато хто навіть великі кіностудії були поставлені на межу розорення. Серед молодих режисерів, яким був даний шанс продемонструвати свої здібності, виявилися Джордж Лукас, Стівен Спілберг, Мартін Скорсезе, Френсіс Форд Коппола, Брайан Де Пальма. І саме ця група режисерів сформувала сучасний кінематограф в тому вигляді, в якому він увійшов в XXI століття. Потужна хвиля нового, незвичайного, відвертого кіно 1970-х захопила глядачів і в голлівудському кіно почалася нова епоха.
Номер слайду 13
Джордж Лукас
Номер слайду 14
Стівен Спілберг
Номер слайду 15
Мартін Скорсезе
Номер слайду 16
Френсіс Форд Коппола
Номер слайду 17
Інститут зірокІнститут зірок у голлівудському кіно почав виникати ще приблизно в 1920-х роках, сформувався протягом 1930-х і досягнув розквіту в 1940-х та 1950-х. Зірки здавалися глядачам небожителями, майбутніх зірок спеціально готували на курсах при кіностудіях. Величезна піар-індустрія при великих кіностудіях спеціально працювала над створенням і підтримкою іміджу зірок. Жовта преса пильно стежила за кожним кроком зірок, розповідаючи про всі події в їх життя і про ексцентричних витівки самих зірок, які таким чином перевіряли межі своєї популярності. З другого боку, зірки ставали набагато самостійнішими і, врешті-решт, до 1980-м років повністю звільнилися від контролю кіностудій і стали самі формувати свій імідж і навіть самі вибирати репертуар фільмів, в яких вони будуть грати.
Номер слайду 18
Бред Пітт. Кім Бесінгер. Роберт Де Ніро. Сільвестр Сталлоне. Кірк Дуглас. Клінт Іствуд. Вілл Сміт
Джонні Депп. Арнольд Шварценеггер. Тейлор Лотнер. Анджеліна ДжоліРоберт Паттінсон. Том Генкс. Чак Норріс
Номер слайду 22
Кінематографічне мистецтво відіграє дуже важливу роль у культурі США. Щорічно кінокомпанії Сполучених Штатів випускають сотні фільмів, що залучають у кінотеатри мільйони глядачів і приносять мільярди доларів. Сьогодні голлівудський кінематограф виступає ідеологічним знаряддям — символом сучасної Америки і засобом формування іміджу цієї країни на світовій арені.