Презентація до уроку в шостому класі "Складні слова. Сполучні о,е у складних словах"

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю на уроці з вивчення написання складних слів разом та через дефіс зі сполучними голосними о, е, є.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Анонс. З матеріалу випуску дізнаєтесь: Складні слова-що це? Сполучні голосні розподіляють зони впливу. І без вас упораємося!

Номер слайду 2

новини552454

Номер слайду 3

Номер слайду 4

«Мікрофон»Що вивчає розділ мовознавчої науки словотвір?Які ви знаєте способи словотворення?2. Визначити спосіб творення слів, записаних у колонках: хлібороб - шестизначний –горицвіт - синьоокий – жовто-зелений - євшан-зілля -

Номер слайду 5

Проблемне питання Чому одні слова, утворені способом складання, пишуться разом, а інші - через дефіс?

Номер слайду 6

Складні слова. Сполучні о,е у складних словах

Номер слайду 7

Анонс. З матеріалу уроку дізнаєтесь: Складні слова - що це? Сполучні голосні розподіляють зони впливу. І без вас упораємося.

Номер слайду 8

Мета. Вивчити, які слова називаються складними?Писати О чи Е в складних словах. Доцільно використовувати в мові складні слова

Номер слайду 9

Лісстеп. Верт е літ. Місяц о хід

Номер слайду 10

Не намагайтесь нас шукати , ми все одно вас заплутаємо, бо маємо у своєму складі два і більше кореня. Складні слова

Номер слайду 11

о Після твердого приголосного першої твірної основи: книголюб книгу+любити єПісля й, яким закінчується перша основа іменника м’якої групи:боєздатність

Номер слайду 12

Після м’якого приголосного першої твірної основи: вуглекопвугілля+копати[е]

Номер слайду 13

Чорн..зем, сиз..пірка, дарм..їд, вірш..писець, світл..люб, шовк..пряд, вітр..гон, прац..люб,стал..вар, сол..коп, дров..руб. Ремонтуємо слова

Номер слайду 14

Перевіряємо!Чорнозем, сизопірка, дармоїд, віршописець, світлолюб, шовкопряд, вітрогон, працелюб, сталевар, солекоп, дроворуб.

Номер слайду 15

Розподільний диктант Запропоновані слова записати у дві колонки: 1 - слова, що пишемо разом, 2 - слова, що пишемо через дефіс. {72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Слова, що пишемо разом. Слова, що пишемо через дефісразомчерез дефіс

Номер слайду 16

Гра «Хто більше?»За дві хвилини пригадайте і запишіть складні слова, що є: I варіант - назвами рослин;II варіант - назвами сіл, міст;III варіант - українськими прізвищами.

Номер слайду 17

Диктант-тиша. Ви повинні правильно записати, знімаючи риску. Сніжно/білийодин/однісінький поле/захисний пів/Рівноговище/названийсиво/головийфото/салонпів/яблукапів/класухліб/сільвіце/президентпрем'єр/ міністр

Номер слайду 18

Творча робота. Утворити складні слова із запропонованих частин і ввести у речення (9 балів) або скласти зв'язний текст-мініатюру (12 балів) на тему „Чарівниця-осінь" : Сьогодні, день; північ, схід; жовтий, гарячий; зелений, коричневий; листя, падати.

Номер слайду 19

«Складаємо валізу»Про що ми дізналися на уроці - те і візьмемо у життя. Що ж дізналися на уроці?Чого навчилися сьогодні?

Номер слайду 20

Домашнє завдання 1. Вправа 164 (9 балів).2. Використовуючи складні слова, написати замітку до шкільної стінгазети про участь класу в спортивному святі. Складні слова підкреслити, одне з них розібрати (12 балів)3. § 19.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лемець Дмитро
    Класна презентація
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гуз Тетяна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Нечай Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 травня 2019
Переглядів
7372
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку