Презентація до уроку в сьомому класі "Розвиток мовлення №4. Письмовий стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі (за складним планом)"
Презентація до уроку в сьомому класі "Розвиток мовлення №4. Письмовий стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі (за складним планом)"
Розвиток мовлення №4. Письмовий стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі (за складним планом)
Номер слайду 2
Пригадаймо!На які питання відповідає розповідь про виконання певних дій?Що включає в себе ця розповідь?Які слова вживаються для передачі послідовності виконаних дій?Що означає докладно переказати текст?Яка суть стислого переказу?
Номер слайду 3
Товаришуємо з підручником! Матеріал підручника с.82-83.
Номер слайду 4
Перше читання тексту. Прослухайте текст, придумайте заголовок.
Словниковий диктант з поясненням Підв’язувалися — вживання апострофа після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї. Святець — вживання м’якого знака в кінці слова після д, т, з, с, ц, л, н, які позначають м’які приголосні. Неньчині — вживання м’якого знака в утворених присвійних прикметниках. Обіруччя — написання подовжених приголосних. Ослінчик — м’який знак не пишеться у буквосполученнях лц, нц, лч, нч, які походять із лк, нк. Ліжкові — написання сумнівних приголосних (перевірочне слово ліжечко). Уволю — чергування у/в.
Номер слайду 7
План I. Підготовка до важливої справи. II. Вимішування тіста — цікаве видовисько.1. Капустяні листочки.2. Формування паляниці.3. Випікання хліба. Запишіть план у зошити.
Номер слайду 8
Друге читання тексту
Номер слайду 9
Самостійна робота. Написання стислого переказу за складним планом.
Номер слайду 10
“Інтерв’ю”Що нового дізналися на уроці?Яка різниця між стислим і докладним переказом?Який переказ, на вашу думку, переказувати легше?
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Опрацювати матеріал підручника с.82-83. Виконати вправу 156.