Матеріали в презентації допоможуть вчителю формувати орфографічну пильність, навички самоконтролю.Працюючи за презентацією, учитель має змогу застосувати інтерактивні прийоми навчання, які значно активізують роботу дітей, спонукають їх до більш плідної роботи на уроці.
Робота з текстом. Зима! Як тихо та гарно. Все завмерло. Навмання по бездоріжжю ми незабаром під’їхали до молодого, затканого памороззю гаю. Сніговою ковдрою вкриті ялинки, дерева. Але справжнє диво попереду. Я зупиняю коня, зіскакую з саней і радісно підіймаю голову вгору. Над нами справді хтось розвішав диво: кожне прихоплене інеєм деревце насочилося сонцем і хвалилося червоними кетягами. Я ще ніколи не бачив стільки калини й, наче заворожений оглядав прибиті морозом кетяги, що нависли прямо над головою.
Вимова та написання префіксів роз-, без-, с-, з- (зі-)Мета: а) поглибити знання учнів про вимову та написання префіксів з-, с-, роз-, без-;б) формувати вміння утворювати нові слова за допомогою префіксів, правильно їх писати;в) виховувати пізнавальний інтерес до мови, до української культури; збагачувати словниковий запас учнів.