Презентація до уроку "Вірші-діалоги. Марійка Підгірянка "Розмова про сонце"

Про матеріал
Презентація містить матеріали до уроку літературного читання за підручником "Літературне читання: підруч. для 2 кл./ О. Я. Савченко."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання 2 клас. Вірші-діалоги. Марійка Підгірянка «Розмова про сонце»Підготувала вчительпочаткових класів Попівського НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗГолінка Ольга Миколаївна

Номер слайду 2

Усміхніться всім навколо, Небу, сонцю, квітам, людям.І тоді обов’язково. День для вас щасливим буде.

Номер слайду 3

Вправи на постановку дихання «Задми свічки»«Понюхай квіточку»«Пий чай із блюдця»«Подуй на кульбабку»

Номер слайду 4

Сонце сіло на сосну, Сонце мовило: «Засну!»Сосни сонечко гойдали,Сосни сонечко благали:- Сонце, сонечко, не треба. Сонце, темно нам без тебе!Скоромовка

Номер слайду 5

Сонпце, морроз, хурятовини, заметіллі, снігопяад. Гра «Знайди в словах зайві букви»П р я л я. Яке слово утворилося?

Номер слайду 6

Соняшник розцвів у небі,Поливать його не треба,Влітку, взимку він цвіте,І насіння золоте. Розсипає сонях всюди,Урожай цей – радість людям. Загадка (Сонце)

Номер слайду 7

Марійка Підгірянка(Марія Омелянівна Ленерт–Домбровська)(1881 – 1963)

Номер слайду 8

Діалог – це розмова двох або кількох осіб. Вірші-діалоги. Марійка Підгірянка «Розмова про сонце»

Номер слайду 9

Комора - окрема будівля для зберігання зерна тощо. Постіль – ліжко або якесь інше місце, приготовлене для спання. Світати – наставати (про світанок); розвиднятися.

Номер слайду 10

високукоморустелитьзолотупостеліколишевечірняцарівназасипаєвеселізіронькаснятьсябілійсерденьковстане

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Вправа «Рибки» Бесіда за змістом твору. Вибіркове читання

Номер слайду 13

Вправа «Знайди пару» веселізадріматизбудитьсярадісні, бадьорізаснутимама, неняпоглянепрокинеться, встанематиподивиться, побачить

Номер слайду 14

123 4 56 7

Номер слайду 15

Творче завдання. Скласти продовження діалогу матері та дитини

Номер слайду 16

На уроці мене вразило…Мені запам’яталося…Мені сподобалося , (не сподобалося)…У мене виникло бажання…

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Навчитися виразно читати вірш за особами (с. 98 – 99). Відгадати загадки на с. 99.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Крицька Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Грабчук Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Голинка Ольга
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
5270
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку