Завдання Розв’яжіть анаграми. Які слова зашифровані?1.укт 2.тосроан3.китнкутри 4.свяпвішіоннедн5. енстьнівіркутсторонатрикутникспіввідношеннянерівність
Номер слайду 3
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника. Нерівність трикутника. Тема уроку
Номер слайду 4
Епіграф уроку
Номер слайду 5
«Картинна галерея»
Номер слайду 6
Завдання
Номер слайду 7
Перевірка домашнього завдання№1. Відповідь: а) P∆KPT = 15 см. б) P∆KPT = 10 см. № 425. Відповідь:100º, 80º, 100º, 80º.1. Який кут називаються зовнішнім? Є) кут, сторони якого є доповняльними променями; Е) кут, суміжний із внутрішнім кутом трикутника; Ж) кут, який утворений продовженням двох сторін трикутника; 2. Який трикутник називають рівнобедреним? П) трикутник, у якого всі кути гострі; Р) трикутник, у якого всі сторони рівні; С) трикутник, у якого дві сторони рівні. 3. Яка властивість бісектриси рівнобедреного трикутника? Б) бісектриса, проведена до основи, є висотою та медіаною рівнобедреного трикутника. В) бісектриса ділить протилежну сторону навпіл; Г) бісектриса ділить кут на два рівні відрізки.4. Яка властивість кутів рівнобедреного трикутника? І) кути при основі рівні; К) усі кути рівні; Л) усі кути по 60°. 5. Який трикутник називається прямокутним? З) трикутник, у якого всі кути прямі; І) трикутник, у якого всі сторони перпендикулярні; К) трикутник, у якого один кут прямий. Самостійна тестова робота
Номер слайду 8
Перевірка домашнього завдання№1. Відповідь: а) P∆KPT = 15 см. б) P∆KPT = 10 см. № 425. Відповідь:100º, 80º, 100º, 80º. Відповідь Е, С, Б, І, КЗавдання. Переставте букви місцями, додайте ще п’ять букв і вийде слово, яке є елементом трикутника. Бісектриса
Номер слайду 9
Дослідницька робота Завдання 1. 1) Виміряти довжини сторін і градусні міри кутів трикутника. 2) Порівняти довжини сторін із мірами протилежних до них кутів?
Номер слайду 10
Б і л ь ш а с т о р о н а У трикутнику:1) проти більшої сторони лежить більший кут; і навпаки: 2) проти більшого кута лежить більша сторона. АВС Співвідношення між сторонами та кутами трикутника
Номер слайду 11
Деякий добродій Х захотів розбагатіти і почав продавати земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продав 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до нього з претензіями, що таких ділянок не існує.
Номер слайду 12
Чому виникла така ситуація?Проблемне питання
Номер слайду 13
Дослідницька робота Завдання 2. 1) Виміряйте довжини трубочок і складіть із них трикутник. Чи утворився у вас трикутник?
Номер слайду 14
Результати дослідженняІ учень – трикутник зі сторонами 7см, 12см, 9см; (так, 7<12+9, 12<7+9, 9<12+7)ІІ учень - трикутник зі сторонами 7см, 14см, 7см; (ні, 14=7+7, 7<14+7, 7<14+7)ІІІ учень - трикутник зі сторонами 5см, 16см, 7см. (ні, 16>5+7, 5<16+7, 7<5+16)ІV учень - трикутник зі сторонами 15см, 8см, 11см.(так, 15<8+11, 8<15+11, 11<15+8)2) Порівняйте довжину кожної сторони трикутника із сумою двох інших сторін.
Номер слайду 15
Нерівність трикутника Кожна сторона трикутника менша відсуми двох інших його сторін AB
Номер слайду 16
Нерівність трикутника Щоб перевірити дану нерівність, достатньо найбільшу сторону порівняти з сумою двох інших сторін. ABC 12<7+9 14<7+7 16<5+7 15 < 8+11
Номер слайду 17
Деякий добродій Х захотів розбагатіти і почав продавати земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продав 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до нього з претензіями, що таких ділянок не існує. Чому виникла така ситуація?6=2+45>1+3
Номер слайду 18
Працюємо з “Червоним капелюхом”Які емоції у вас виникли під час дослідницької роботи?Емоції
Працюємо з “Білим капелюхом”Які властивості трикутника ми використовували, щоб розв’язати ці завдання?Інформація
Номер слайду 22
Задача. Для оздоблення серветки квадратної форми досить 140 см мережива. Господиня вирішила розрізати серветку на два рівні трикутники та обшити дві трикутні серветки по периметру. Чи вистачить їй 210 см мережива?style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Номер слайду 23
Працюємо з “Жовтим капелюхом”Де можна використовувати вивчені властивості трикутника?Позитив
Номер слайду 24
№ 486 Робота з підручником№ 498 style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Номер слайду 25
Працюємо з “Чорним капелюхом”Які труднощі можуть виникнути при застосуванні вивчених властивостей?Критика