Емоційне налаштування. Дружно візьмемось за руки,І приступим до науки. Раз, два, три, чотири, п’ять. Хочем все на світі знать.
Номер слайду 2
Тема 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯПродовжте фразу: “Я думаю, урок буде цікавим, тому що…”.
Номер слайду 3
Робота в групах. Чи можемо ми зробити чарівним кожен наш день? Що для цього можна зробити? Обговоріть у групі і складіть список дій, які допоможуть зробити наш день чарівним.
Номер слайду 4
Правила роботи в групі Працюють всіКожний пропонує варіант відповіді по черзіУважно слухай того, хто говорить. Не критикуй! Не принижуй! Взаємна повага. Дотримуйтесь визначеного часу.
Номер слайду 5
БЛІЦ-ОПИТУВАННЯЧи знаєте ви казки у яких із персонажами відбувалися чарівні перетворення?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Робота зі словами занудьгувала хмиз промайнув позамикані зиркнувши наштовхнулася нескінченність закортіло навколішки пірнула
Номер слайду 8
Читання із зупинками
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Порівняй речення. Що спільного в них усіх?Кролик промайнув. Білий Кролик промайнув повз Алісу. Аж тут повз Алісу промайнув білий Кролик. Дослідницька робота
Номер слайду 11
Усі слова в реченні виконують свої ролі. Одні – головну, інші – другорядну. Щоб дізнатися, яку роль виконують слова, треба поставити до них запитання. На запитання хто? або що? відповідає підмет, а на запитання що робить? що зробив? що робитимуть? тощо – присудок. Підмет і присудок – це головні члени речення, його граматична основа . Правило від Мовозная
Номер слайду 12
Найчастіше підмет називає того, хто виконує дію, а присудок – саму дію. хто? що зробив? Білий Кролик промайнув повз Алісу. підмет присудок. Решта членів речення дають нам додаткову інформацію. Вони відповідають на запитання який? де?куди?скільки?кому?тощо. Це - другорядні члени речення. Правило від Мовозная
Номер слайду 13
Запитання до дітей • На які дві групи діляться слова у реченні? • Як дізнатися яку роль виконують слова у реченні? •Як пов’язані головні та другорядні члени речення? Узагальнення
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Аліса побачила білого кролика. __________________________________
Номер слайду 18
Номер слайду 19
• З яким настроєм ви завершуєте урок? • Чи був урок для тебе цікавим?Рефлексія
Номер слайду 20
Рефлексія настрою і емоційного стану. Я навчився/навчилася… Було складно… Мені вдалося…. Було цікаво…Мене здивувало…Сьогодні я дізнався/дізналася…
Номер слайду 21
Намалювати Алісу. Записати риси характеру, притаманні цій дівчинці. Домашнє завдання