Презентація до уроку з предмета "Правила технічної експлуатації і інструкції" на тему: "Маневрова робота на станції"

Про матеріал

Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (ІРП) відповідно до основних положень, установлених Правилами технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ) та Інструкцією з сигналізації на залізницях України (ІСИ), конкретизує правила: виконання маневрів на станціях та інші правила, що регламентують безпеку маневрової роботи і дотримання працівниками вимог охорони праці та навколишнього природного середовища.

Перегляд файлу

image

¨   А) будь-які пересування рухомого складу залізничного транспорту станційними й іншими коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств

¨  

image

Б) будь-які пересування рухомого складу залізничного транспорту приймально – відправними коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств;

¨   В) будь - які пересування рухомого складу залізничного транспорту деповськими  коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств.

 

image

¨   А) локомотив, який за технічними характеристиками відповідає вимогам для виконування маневрової роботи

¨   Б) тягова самохідна машина, призначена для пересування будь-якого залізничного рухомого складу

¨   В) сформований й зчеплений склад вагонів з одним або кількома дієвими локомотивами чи моторвагонними вагонами, що мають встановлені сигнали

¨  

 

¨  

image

А) ДНЦ ¨ Б) ДСЦ¨ В) ДСП

 

image

¨   А) 60 км/год ¨ Б) 40 км/год

¨   В) 25 км/год  

 

image

де:  К– необхідна кількість гальмових башмаків,

n   - кількість осей в составі ( групі); і    - приведений ухил колії або її ділянки в промілях;

      (1,5 і + 1 ) – кількість гальмових башмаків на кожні 200  осей.

image

де:   ( 4 і + 1 ) – кількість гальмових башмаків  на кожні 200 осей

image

Під час гальмування вагонів на станційних коліях забороняється встановлювати гальмові башмаки: 

¨   а) безпосередньо перед рейковим стиком (1 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений);

¨   б) перед хрестовиною стрілочного переводу;

¨   в) на рамну рейку стрілочного переводу, до якого прилягає вістряк;

¨   г) на зовнішню рейку кривої.

 

¨   imageА) безпосередньо перед рейковим стиком (1 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений)

¨   Б) безпосередньо перед рейковим стиком (2 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений)

¨   В) будь-які пересування рухомого складу залізничного транспорту деповськими  коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств.

¨  

image

imageА) за нормами, вказаними в ТРА станції ¨ Б) За нормами, вказаними в технологічному процесі роботи станції  ¨ В) За нормами, вказаними в Положенні про залізничну станцію

 

imageimage¨ А) ДНЦ ¨ Б) складачем поїздів ¨ В) черговим стрілочного поста ¨ А) складач поїздів ¨ Б) черговий  стрілочного поста ¨ В) ДСП 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ходыкина-Романюта Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
23 червня 2020
Переглядів
1054
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку