Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (ІРП) відповідно до основних положень, установлених Правилами технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ) та Інструкцією з сигналізації на залізницях України (ІСИ), конкретизує правила: виконання маневрів на станціях та інші правила, що регламентують безпеку маневрової роботи і дотримання працівниками вимог охорони праці та навколишнього природного середовища.
¨ А) будь-які пересування рухомого складу залізничного транспорту станційними й іншими коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств
¨
¨ В) будь - які пересування рухомого складу залізничного транспорту деповськими коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств.
¨ А) локомотив, який за технічними характеристиками відповідає вимогам для виконування маневрової роботи
¨ Б) тягова самохідна машина, призначена для пересування будь-якого залізничного рухомого складу
¨ В) сформований й зчеплений склад вагонів з одним або кількома дієвими локомотивами чи моторвагонними вагонами, що мають встановлені сигнали
¨
¨
¨ А) 60 км/год ¨ Б) 40 км/год
¨ В) 25 км/год
де: К– необхідна кількість гальмових башмаків,
n - кількість осей в составі ( групі); і - приведений ухил колії або її ділянки в промілях;
(1,5 і + 1 ) – кількість гальмових башмаків на кожні 200 осей.
Під час гальмування вагонів на станційних коліях забороняється встановлювати гальмові башмаки:
¨ а) безпосередньо перед рейковим стиком (1 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений);
¨ б) перед хрестовиною стрілочного переводу;
¨ в) на рамну рейку стрілочного переводу, до якого прилягає вістряк;
¨ г) на зовнішню рейку кривої.
¨ А) безпосередньо перед рейковим стиком (1 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений)
¨ Б) безпосередньо перед рейковим стиком (2 м і менше) і на рейковому стику (якщо він не зварений)
¨ В) будь-які пересування рухомого складу залізничного транспорту деповськими коліями для забезпечення поїзної роботи і виробничої діяльності підприємств.
¨