Презентація до уроку-змагання 8 клас "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал
Презентація до уроку "Квадратні корені. Дійсні числа" для учнів 8 класу. Презентація як додаток до уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Предмет математики настільки серйозний, що корисно не втрачати можливості робити його трохи цікавішим Блез Паскаль

Номер слайду 2

Оцінка власного почуття впевненості за “шкалою впевненості” 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12 не зовсім упевнений абсолютно впевнений

Номер слайду 3

Не виконуючи побудови, визначте, чи належить точка F(100; 10) графіку функції

Номер слайду 4

(ні) (так) Розв’язання

Номер слайду 5

При яких значеннях а має зміст вираз?

Номер слайду 6

Значення підкореневого виразу повинно бути невід’ємним, тобто (-2а)≥0, при а≤0 отримаємо цей вираз Розв’язання

Номер слайду 7

Серед наведених чисел виберіть ірраціональні:

Номер слайду 8

Розв’язання

Номер слайду 9

Знайдіть значення виразу

Номер слайду 10

Розв’язання

Номер слайду 11

Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:

Номер слайду 12

Розв’язання

Номер слайду 13

Круглим стовбуром слова “а” не є слово, коло якого не дорівнює “а”. 3. Обчислення арифметичного значення квадратного кореня є добування квадратного кореня. 3. Обчислення геометричного значення круглого стовбура не є закопування круглого стовбура 2. Невід’ємне значення квадратного кореня є арифметичним значенням цього кореня. 1. Квадратним коренем числа а є число, квадрат якого дорівнює а 2.Від’ємне значення круглого стовбура не є геометричним значенням іншого стовбура.

Номер слайду 14

Урок систематизації та узагальнення по темі “Квадратні корені. Дійсні числа” (урок-змагання) 8 клас

Номер слайду 15

Піфагор

Номер слайду 16

Листівка Любий друже! Уміння рахувати, логічно міркувати, бути наполегливим і завзятим, уважним і акуратним – усе це необхідно кожній людині. А як набути таких якостей? Математика – та чарівна наука, яка допоможе тобі розвинути ці вміння й здібності. І не важливо, яку професію ти обереш: будівельника чи кондитера, програміста чи фермера, лікаря чи економіста, а також детектива - отримані математичні знання завжди стануть у пригоді.

Номер слайду 17

“Усіх до уваги! Злодії проникли до школи та викрали Дійсні числа. У школі відкрито два детективних бюро. Приймаються сміливі, кмітливі, винахідливі діти, з почуттям гумору, які зможуть швидко й правильно приймати рішення та розв’язувати складні завдання”

Номер слайду 18

Довідка Довідка

Номер слайду 19

Ми урочисто клянемося: не застосовувати недозволених прийомів у боротьбі з суперниками; відноситися до суперника як до самого себе; не допускати помилок; думаємо колективно, працюємо оперативно, сперечаємося доказово, це для всіх обов’язково. Якщо порушу цю клятву, то нехай опитує мене щоуроку мій вчитель математики Клянемось! Клятва

Номер слайду 20

Етапи проходження у бюро: Видбірковий тур. “Детектор брехні” “Тести на професійну придатність” “Фоторобот” “Детектив бігає по колу”. “Розкрий справу”

Номер слайду 21

     

Номер слайду 22

А) Б) В) Г) А) Б) В) Г) Натисни потрібну відповідь

Номер слайду 23

А) Б) В) Г) А) Б) В) Г) Натисни потрібну відповідь

Номер слайду 24

Так Ні Так Ні Так Ні Так Ні Натисни так чи ні

Номер слайду 25

Так Ні Так Ні Так Ні Так Ні Натисни так чи ні

Номер слайду 26

Відважні детективи повинні вміти швидко розплутувати різні ситуації. До детективного бюро надійшли листи із завданнями. Але в дорозі листоношу застав дощ, і конверти стали мокрими. Записи так розпливлися, що деякі неможливо відновити. Але завдання треба розв’язати.

Номер слайду 27

Перша команда. Порівняти числа 1) Друга команда. Порівняти числа 1) 2) 8 2) 5 › ‹ ‹ › ‹ ‹ › › Натисни потрібний знак

Номер слайду 28

І команда ІІ команда Визначте, яке число треба записати замість знака ?

Номер слайду 29

ІІ команда ? Вставте пропущений вираз.

Номер слайду 30

Функцію задано формулою Завдання: а) побудувати графік функції ; б) визначити значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 1,2; в) визначити значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 256; г) чи проходить графік функції через точку С (12; 146).

Номер слайду 31

Функцію задано формулою Завдання: а) побудувати графік функції ; б) визначити значення функції, якщо її графік проходить через точку з абсцисою 49 ; в) визначити значення аргументу, якщо значення функції 4; г) чи проходить графік функції через точку А (25; 4).

Номер слайду 32

Шанові детективи! Відбірковий тур,проходження “детектора брехні”, складання фоторобота, розкриття справ - на кожному з цих етапів Ви мали справу з дійсними числами, які завжди нам необхідні для розв’язування задач. Тому своєю наполегливістю, своїми знаннями, здібностями, повернули їх назад до школи. Дякуємо Вам. Учні Мутинської школи

Номер слайду 33

Умію розв’язувати добре Маю деякі сумніви Необхідне доопрацювання Піфагор

Номер слайду 34

Рефлексія Чи досягли мети уроку? Найцікавіша вправа на уроці Чи можете ви сказати, що цей урок важливий для вас? Чому?

Номер слайду 35

Використовуючи алгоритми розв’язування задач, виконати завдання домашньої контрольної роботи Повідомлення домашнього завдання:

Номер слайду 36

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гороховець Ніна Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
31 липня 2020
Переглядів
2547
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку