Урок "Підкоренева функція, її властивості і графік"

Про матеріал
Урок "Підкоренева функція, її властивості і графік". 8 клас Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Вид уроку: урок-дослідження.
Перегляд файлу

Тема. Функція у=, її властивості і графік (8 клас)

Мета уроку:  навчальна:

  • навчитися будувати та досліджувати функцію у=за допомогою ПНЗ;
  • домогтися засвоєння змісту основних властивостей функції у=, використовуючи ПНЗ;
  • сформувати вміння відтворювати вивчені властивості, а також застосовувати їх при розвязування задач, за допомогою ПНЗ;

розвивальна:

  • вдосконалювати практичні вміння оперувати властивостями арифметичного квадратного кореня, та властивостями функції у=; розвивати критичне та логічне мислення на основі роботи з завданнями;

виховна:

  • виховувати взаємоповагу, ввічливість, толерантність.

Очікувані результати: учні повинні знати алгоритм побудови графіка функції у=; вміти будувати; вміти досліджувати графік функції у=; засвоїти зміст основних властивостей функції; вміти застосовувати при розв’язку задач властивості графік функції у=; вміти відтворювати властивості графіка функції у=.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, презентація, ПК, мультимедійна дошка.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Вид уроку: урок-дослідження.

 

  Хід уроку

І. Організаційний етап ( на кожному етапі виконується самооцінка роботи на уроці)

  • Привітання
  • Перевірка присутності учнів
  • Перевіркам готовності учнів та кабінету до уроку

«Зібратися разом – це почато,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх!

Тож давайте прагнути до успіху!»

Оцінити свою роботу на уроці у балах (за кожен пункт від 0 до 2)

  1. При підготовці до уроку Ви наперед прочитали матеріал з теми на ____ балів

ІІ. Перевірка домашнього завдання (І тур) (Додаток А)

  1. Виконання тестових завдань (робота з взаємоперевіркою)

(2) Скільки балів Ви заробили у І турі?)

2. Проблемно-пошукова бесіда (домашнє завдання)

 

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності. (Додаток Б)

  • Оголошення теми уроку
  • Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку
  • Мотивація навчальної діяльності

 

IV. Актуалізація опорних знань (ІІ тур) (Додаток В)

  1. Усні вправи
  2. Знайти відповідність

 (3) Скільки балів Ви заробили при повторенні матеріалу у ІІ турі?)

 

V. Засвоєння нових знань

План викладання нового матеріалу

  1. Уявлення про функцію у=.
  2. Побудова графіка функції у=.
  3. Властивості функції у=.

 

Досліджуємо:

  1. Робота за комп’ютером (Додаток Д )
  1. Властивості

(4) Ви вдало виконали роботу за компютером?)

 

VI. Первинне закріплення знань (Додаток Е).

VII. Підбиття підсумків уроку.

  1. Як ми навчилися розпізнавати функції?
  2. Як ми навчилися досліджувати функції?
  3. Самооцінка роботи учня на уроці
  1.  При підготовці до уроку Ви наперед прочитали матеріал з теми на ____ балів
  2. Скільки балів Ви заробили у І турі?
  3. Скільки балів Ви заробили при повторенні матеріалу у ІІ турі?
  4. Ви вдало виконали роботу за комп’ютером?
  5. Ви вдало застосували знання при розв’язку задач?
  6. Ви брали активну участь в обговоренні нового навчального матеріалу при роботі в домашній групі?

Кількість балів______

VIII. Рефлексія .

      Продовжити речення. Я своєю роботою на уроці задоволена (не задоволена). Чому?

IX. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

 

Вивчити § 19 № 398, № 401 (1, 3, 5), № 407 (1, 3, 5).

 

Творче завдання. Оформити аналіз досліджень (скласти опорний конспект у текстовому процесорі Word)

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
31 липня 2020
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку