Презентація до виступу на обласному вебінарі викладачів ПТНЗ з правознавства

Про матеріал

Презентація до виступу на обласному вебінарі викладачів ПТНЗ з правознавства з теми: «Проблемне навчання на уроках правознавства». ( з досвіду роботи)

Будьте самі шукачами, дослідниками.
Не буде вогника у вас – вам ніколи
не запалити його в інших».

Василь Сухомлинський

Реформа освіти сьогодні вимагає від навчальних закладів України, а саме від викладачів, такої підготовки учнів, щоб вони мали змістовні правові знання, були активними, гуманними, творчі, відповідальними, щоб могли реалізувати себе в громадянському суспільстві. виховувати пріоритет загальнолюдських цінностей, активну життєву позицію, повагу до прав людини, до Законів України, розуміння важливості їх дотримання, толерантність, свідому особистість, яка здатна жити й творити в сучасному демократичному суспільстві,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Проблемне навчання на уроках правознавства(з досвіду роботи)Пирогова Юлія Валеріївнавикладач правознавства. Вищого професійного училища № 17м. Генічеська Херсонської області

Номер слайду 2

«Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколине запалити його в інших».

Номер слайду 3

Джон ДьюіПроблемне навчання – не нове педагогічне явищепоходить від дослідницького методу

Номер слайду 4

60-ті рр. XX ст. І. Я. Лернер. М.І. Махмутов ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИВАЛЬНОЇ ОСВІТИМ. Н. Скаткін

Номер слайду 5

ДИФЕРЕНЦІЙНИЙ ПІДХІДІННОВАЦІЙНЕРОЗВИВАЛЬНЕОСОБИСТІСНО – ЗОРІЄНТОВАНЕ Технологія проблемногонавчання - інтегроване поняттяйого складові

Номер слайду 6

стимулює пошукову діяльність учнів РОЗВИВАЄ РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ самостійність активність креативність мислення. Робота на проблемою:

Номер слайду 7

Проблемна ситуаціязацікавити здивувати різні погляди

Номер слайду 8

ЕТАПИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ постанова проблемного питанняскладання гіпотез вирішення проблемної ситуаціїаналіз вирішення проблеми1234

Номер слайду 9

АНКЕТУВАННЯ УЧНІВ Вік одержання паспорта людиною?У скільки років настає кримінальна відповідальність?Мінімальний шлюбний вік жінки?Право голосу має громадянин, якому виповнилося?Чи траплялися випадки, коли ти не виконував(ла) свої обов’язки?

Номер слайду 10

кросворд «Право і учні»По горизонталі1. Міжнародний документ прав людини.2. Конвенцію про права дитини затвердила 1989 року...?3. До 18 років людину вважають ... .4. Діти повинні дотримувати норм ... По вертикалі1. Міжнародний документ про права дитини.2. Назвати одну з форм захисту прав дітей, по­збавлених батьківського піклування.3. Дітей, позбавлених родин, охороняють і опі­кують ... .4. Діти мають право висловлювати власну ... 5. Згідно з Конвенцією ООН про права дитини, вони мають право на гру, відпочинок і ... . Ключ По горизонталі: 1 Декларація; 2 ООН; 3 дитиною; 4 конвенції. По вертикалі: 1 Конвенція; 2 опіка; 3 держава.; 4 думку; 5 дозвілля.

Номер слайду 11

Які думки викликають у вас ці фото?Що треба зробити, щоб діти не були жебраками?Запитання: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ

Номер слайду 12

ГРУПОВА РОБОТА – КОЛЕКТИВНА ДУМКАІ групаІІ група. Кого зображено на фотографії?Скільки цим дітям років?Де вони живуть?Чому в дітей такий зовнішній вигляд? Хто винен, що дитина перебуває в такому стані?Які почуття у вас викликають, коли ви дивитеся на неї?Чи бачить і чує наша держава своїх дітей?

Номер слайду 13

Чи порушуються ваші права в училищі? Якщо – так, то поясніть, як і в чому?так. Колись. Було…ні ніВиникає дискусія?

Номер слайду 14

Активність учнів має бути максимальною Умови ефективного використання. Викладач має організувати роботу на уроці так, щоб учні: Стежили за його діями, міркуваннями, маніпуляціями;Розуміли суперечності, що виникають під час розв’язання проблеми;Контролювали переконаність його доказів.

Номер слайду 15

коротку довідку про учня;юридичний глосарій;перелік проблем, які цікавлять учня;роботу над проблемами (реферати, есе, повідомлення, презентації , постери, колажі);копії необхідних нормативно-правових актів;перелік інтернет-ресурсів;матеріали ЗМІ з учнівським аналізом. Містить:

Номер слайду 16

то…інакше…Якщо…Гіпотеза. Диспозиція. Санкція. Визначаємо структуру правової норми і розв’язуємо виникненні проблеми. Життєві ситуації

Номер слайду 17

Кейс для групи І Проблемні запитання. Громадянин К. із особливими потребами прибув на інвалідному візку до вищого навчального закладу міста Д., щоб подати документи для вступу. Приймальна комісія відмовила громадянину К. у прийомі документів, мотивуючи це тим, що у виші немає умов для навчання людей із особливими потребами (відсутні ліфт, пандуси тощо).   Чи правомірна відмова приймальної комісії?Які гарантії забезпечують громадянину К. на освіту?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку? Кейс для групи ІІПроблемні запитання. Громадянин О. звернувся до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини зі скаргою на дії місцевої влади, яка заборонила йому займатися підприємницькою діяльністю. Громадянин О. стверджував, що підприємницька діяльність не заборонена законом, а тому він вважає дії місцевої влади незаконними і такими, що порушують його права. Чи правомірні дії місцевої влади?Які гарантії забезпечують право громадян займатися підприємницькою діяльністю?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку?Кейс для групи І Проблемні запитання. Громадянин К. із особливими потребами прибув на інвалідному візку до вищого навчального закладу міста Д., щоб подати документи для вступу. Приймальна комісія відмовила громадянину К. у прийомі документів, мотивуючи це тим, що у виші немає умов для навчання людей із особливими потребами (відсутні ліфт, пандуси тощо).   Чи правомірна відмова приймальної комісії?Які гарантії забезпечують громадянину К. на освіту?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку?Кейс - метод

Номер слайду 18

Тема. Сімейне право. Конституція України. Сімейний. Кодекс??

Номер слайду 19

Конституція України. АЛГОРИТМ РОБОТИПроблемна технологія навчання. Суть проблемного методу навчання. Викладач створює перед учнями проблемну ситуацію, а потім підводить учнів до її спільного розв’язання

Номер слайду 20

ЕТАПИ ПРОБЛЕМНОГО ВИКЛАДУ ЗНАНЬВизначення проблеми;Висунення гіпотези, накреслення плану дій;Пошук розв’язання, перегляд і аналіз альтернативних варіантів;Мотивація розв’язання, перевірка гіпотези;Висновок;Перевірка правильності розв’язання проблеми.13452

Номер слайду 21

МІЦНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬПРОЦЕС ПРИВАБЛИВІШИМ, ЦІКАВИМЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІРОЗВИТОК АНАЛІТИЧНОГО, ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯУЧЕНЬ – АКТИВНИЙ СУБ`ЄКТ ПІЗНАННЯТВОРЧЕ ЗРОСТАННЯ ВИКЛАДАЧА Й УЧНЯ

Номер слайду 22

Побажання колегам. Використовуйте всі шанси, надані життям, і досягайте успіху в роботі, оволодіваючи технологією проблемного навчання.

pptx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку