Презентація до заняття з учнями 3-4 класу "Засідання математичного клубу"

Про матеріал

Матеріал містить презентацію з різними видами нестандартних математичних завдань, яку доцільно використати під час проведення позакласного заняття з учнями 3-4 класів "Засідання математичного клубу",

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Золотник – 4 г. Цинжап – 100 г. Фунт -400 г. Гарчик – 1, 5 кг. Деко – 10 кг Пуд – 16 кг. Гилетка – 25 кг. Корець – 100 кг. Ласт – 1179 кг.фунтдекопудкорецьцинжапластгарчикгилетказолотниксраівятл. А

Номер слайду 2

1. Яка тварина Австралії сягає зросту 2 метри і ваги 90 кг?8×100 = +100 =÷10 = +10 =×100 = 90 - коала; 110 – крокодил; 10000 - кенгуру

Номер слайду 3

2. Стрибок з місця якої тварини сягає 12 метрів?5 ×10 =+50 =×10 =–100 =÷9 = 90 – змія; 100 – кенгуру; 1000 – мавпа

Номер слайду 4

3. Яка тварина розвиває швидкість бігу 60 км/год? 7×100 = + 200 = ÷ 10 = +10 = ÷ 10 = 10 – кенгуру; 100 – лемур; 110 – крокодил

Номер слайду 5

4. Яких тварин у Австралії існує майже 60 видів?1000 – 100 =÷ 100 = + 1 = × 20 = + 300 =10 – удав; 100 – коала; 500 – кенгуру

Номер слайду 6

5. Чиї малята народжуються дуже крихітні і знаходяться в сумці матері, поки не досягнуть ваги 9 кг?500 ÷ 5 = + 100 = ÷ 10 = + 80 = × 2 = 20 – лемур; 200 – кенгуру; 1000 – мавпа

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Де розташовано посмішку?А: У крузі та у трикутнику, але не у квадратіВ: У трикутнику та у квадраті, але не у крузіГ: У крузі, але не у квадраті та не у трикутнику. Д: У квадраті, але не у крузі та не у трикутнику Б: У крузі та у квадраті, але не у трикутникуr

Номер слайду 9

Шість однакових монет поклалитак, як це показано намалюнку 1. Яку найменшу кількістьмонет потрібно переставити, щобз малюнка 1 отримати малюнок 2?Малюнок 1. Малюнок 2. А: 1 Б: 3 Г: 4 Д: 5 В: 2 r

Номер слайду 10

Роман і Андрій пішли ловити рибу. Вони разом спіймали на7 рибин більше, ніж Роман сам, та на 12 рибин більше, ніж. Андрій сам. Скільки рибин спіймали хлопці разом?А: 7 Б: 12 В: 15 Д: 22 Г: 19 r

Номер слайду 11

Три дівчинки Іринка, Маринка і Юля зібрали разом 7 горіхів. Вони зібрали різну кількість горіхів, і кожна з них знайшла принаймні один. Іринка зібрала найменше горіхів, а Маринка – найбільше. Скільки горіхів зібрала Юля? Б: 1 В: 3 Г: 4 Д: невідомо А: 2 r

Номер слайду 12

Знавець математики{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КЕНГУРУМРАіСЕМІУПд. ПТІТДОнІЕЛЛОЛи. ШЛИИВЕй. НЬЙВАГИНИНЛЙИЙИИЙЙВИЙ

pptx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку