Урок "ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ У ВИПАДКУ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ

Про матеріал

Урок-подорож материками , який був проведений в 4 класі в тісному взаємозвязку з математикою.На якому учнні за допомогою математичних знань пригадали і вивчений матеріал на уроках природознавства. На уроці розвивалась математична компетентність, мали чинне місце звязки із життям(під час розв'язування різнотипних задач), взаємозвязок учитель-учні чітко прослідковувався під час роботи над темою уроку.

Перегляд файлу

Тема: ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ У ВИПАДКУ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ

МЕТА: Ознайомити учнів з випадками ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, коли частка містить нулі; опрацювати ускладнені задачі на спосіб поступового зведення до одиниці; розвивати мислення, вміння розв’язувати задачі; виховувати інтерес до предмету, математичну компетентність.

Обладнання: картки для усних обчислень, схеми задач.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

Сьогодні ми з вами здійснимо подорож материками України, під час цієї подорожі ми будемо виконувати різні завдання від мешканців Південної Америки, Північної Америки, Африки, Євразії, Австралії.

Перший материк, який ми відвідаємо – Південна Америка, згадаємо що там живе дуже багато птахів і серед них папуга Кеша. Від нього нам завдання.

  1. Усні обчислення
  • Гра « Замкни коло»

 

C:\Users\Natasha\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image1.jpeg

Відвідавши на минулих уроках Австралію, ми спостерігали за багатьма тваринами, наступне завдання допоможе нам їх пригадати.

  • Знайди та виправ помилки

630-110-5 + 120 = 200 – Тасманійський диявол

 800-240-2 + 300=1500 - качкодзьоб

 (190+ 170): 4 = 90- крокодил

 900 -120:2 = 380 - кенгуру

700 + 60 • 4 = 940 - Ігуани

(450 + 360): 3 = 270- єхидна

 (210 + 350): 7 = 8 - Удав

(240 + 360): 10 = 60- черепаха

 (470 - 290) • 100 =1800- коала

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами допоможемо мешканцям Євразії освоїти ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить нуль.

IV. Вивчення нового матеріалу

Перше завдання від них:

1. Вправа 673. А зараз давайте покажем нашим друзям, як ми зрозуміли прочитане.

2. Обчислити на дошці з поясненням: 1224 : 3.(408)

3. Завдання від мандрівників ( адже кожен з них прагне зупинитися і смачно поїсти) – допоможемо їм виконавши задачу 677.

Дуже вдячні вам вони (мешканці Африки)

 і час для відпочинку нам відвели.

4. Фізкультхвилинка

5. Вправа 674 (під керівництвом учителя).

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Наступний материк, який ми відвідаємо – Північна Америка

1. Самостійно - вправа 675.

2. Задача 678 - самостійно.

3.Хвилинка-цікавинка «Розв’яжи і дізнаєшся»

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання.

 № 679, 680

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з математики

4 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала:

 вчитель Жовна Н.І

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
2974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку