Презентація "Додатні та від'ємні числа. Число 0"

Про матеріал
Презентація до уроку на тему "Додатні та від'ємні числа. Число 0". В презентації використані матеріаль з сервісу LearningApps
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентацію підготувала: Вчитель математики. Чкаловського ліцею. Мартинюк Віталія Богданівна. Додатні числа. Від’ємні числа. Число 0

Номер слайду 2

Сформувати поняття додатних і від’ємних чисел, числа 0, як такого, що є ні додатним, ні від’ємним;Сформувати вміння розпізнавати, читати, записувати, наводити приклади додатних і від’ємних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають застосування поняття додатних і від’ємних чисел;Мета уроку

Номер слайду 3

Що вивчає математика?З якими числами ви вже познайомились?Які числа називають натуральними?Із заданого переліку виберіть натуральні числа: 23; 0; 15; 1,43 Яке число є найменшим натуральним?Яке число є найбільшим натуральним?Актуалізація опорних знань

Номер слайду 4

Формулювання теми, мети й завдань уроку. Розгляньте рисунок. Яку температуру показує кожен термометр?Термометр 1: 13˚ морозу, або 13˚ нижче нуля, або - 13˚Термометр 2: 32˚ тепла, або 32˚ вище нуля, або +32˚

Номер слайду 5

В області арифметики та алгебри Індії належала пальма першості. Починаючи з VII ст. індійські математики користувалися негативними числами. Позитивні числа вони називали «Дхана» або «сва» («майно»), а негативні - «Дарина» або «кшайя» («борг»). Арифметичні правила індійців мало чим відрізнялися від правил, вивчаються сучасними школярами.Історична довідка

Номер слайду 6

В своїй праці «Брахма-спхута-сіддханта» Брамагупта дав означення нуля як результату віднімання з числа самого числа. Він одним з перших встановив правила арифметичних операцій над додатними і від'ємними числами та нулем, розглядаючи при цьому додатні числа як майно, а від'ємні числа як борг. Далі Брамагупта намагався розширити арифметику давши означення ділення на нуль. Індійці винайшли 0

Номер слайду 7

Варто знати. У 1198 році відбулася Перша національна українська експедиція на Еверест. Досягнувши позначки 8848 м над рівнем моря, наші альпіністи підкорили найвищу вершину світу. Еверест – найвища вершина світу. Якщо колись нашим дослідникам пощастить спуститися на дно Маріанської впадини, то в газетах напишуть «Українцям підкорилася позначка – 11022 м». Маріанська впадина – найглибше місце в океані на планеті

Номер слайду 8

Поняття додатних та від’ємних чисел чисел. Вище рівня моря. Нижче рівня морядодатнівід’ємні

Номер слайду 9

Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу. Числа зі знаком «+» називають додатними числами. Наприклад, число +5 є додатним (записують коротко 5)Числа зі знаком «-» називають від'ємними числами. Наприклад, число -5 є від'ємним Будь-яке натуральне число є додатним. Якщо одне число додатне, а друге від'ємне, то про ці числа кажуть, що вони мають різні знаки. Якщо кажуть, що два числа мають однакові знаки, то вони обидва додатні або обидва від'ємні.

Номер слайду 10

Розв’язування вправ Андрійко застудився, і ввечері його температура з 36,6˚ підвищилася на 2,3˚. Проте вранці йому стало легше і температура знизилася на 1,8˚. Якою була температура в Андрійка: вранці; ввечері? Серед чисел 3; -7; -12; 43; 0,3; -2,9 виберіть а) додатні числа б) від’ємні числа 3; 43; 2,3-7; -12; -2,9

Номер слайду 11

Інтерактивна вправа

Номер слайду 12

Використовуючи додатні і від’ємні числа, запишіть:а) 5˚ вище нуля ) б) 13˚ нижче нуляв) 35˚ вище нуляг) 1˚ вище нуля +5˚ -13˚ +35˚ + 1˚

Номер слайду 13

Виберіть серед чисел:8; 0; -10; -12; 5,4;-612; -3,1; 2,9; -1001 НатуральніЦіліДодатніВід’ємні8; 8; -10; -12; -612; -10018; 5,4; 2,9-10; -12; -612; -3,1; -1001

Номер слайду 14

Підбиття підсумків уроку. Наведіть приклади. Додатних чисел. Додатних чисел, які є десятковими дробами. Від’ємних чисел. Від’ємних чисел, які є звичайними дробами. Ні додатних, ні від’ємних чисел

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Самооцінювання

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Опрацювати параграф 33 Дати відповіді на питання в кінці параграфу. Письмове завдання; № 848

Номер слайду 18

Номер слайду 19

У зошиті накресліть горизонтальну пряму і позначте на ній деяку точку О. Позначте на цій прямій точки А, В, С, D так, щоб: Точка А лежала праворуч від точки О на 10 клітинок;Точка В лежала ліворуч від точки О на 10 клітинок;Точка С лежала ліворуч від точки А на 5 клітинок;Точка D лежала праворуч від точки В на 6 клітинок.

pptx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
1032
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку