Презентація."Досліджуємо таблицю множення числа 2;таблицю ділення числа 2. "

Про матеріал
Урок розроблений за підручником С. Скворцової для ознайомлення учнів 2 класу з таблицею множення числа 2 за програмою НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: Досліджуємо таблицю множення числа 2;таблицю ділення числа 2. Томчук Т. А.

Номер слайду 2

Які випадки множення числа 2 ти знаєш? 2∙1=2 2∙10=20

Номер слайду 3

Перевір, чи правильно складено таблицю множення числа 2 ?2∙1=22∙2=2+2=42∙3=2+2+2=62∙4=2+2+2+2=82∙5=2+2+2+2+2=102∙6=2+2+2+2+2+2=122∙7=2+2+2+2+2+2+2=142∙8=2+2+2+2+2+2+2+2=162∙9=2+2+2+2+2+2+2+2+2=182∙10=20 

Номер слайду 4

Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)Зістав усі добутки. Що в них спільне?(спільний перший множник)Що змінюється?(другий множник збільшується на 1)Як змінюється результат?(добуток збільшується на 2)Назви результати в порядку зростання.( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20)Назви результати в порядку спадання.(20,18,16,14,12,10,8,6,4,2)

Номер слайду 5

Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний наступний результат більший за попередній?(кожний наступний результат більший за попередній на 2)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний попередній результат менший від наступного?(кожний попередній результат менший від наступного на 2)

Номер слайду 6

Скориставшись цими закономірностями віднови рівності.2∙3= 2∙7= 2∙4= 2∙4=8 2∙8=16 2∙5=10 2∙5= 2∙9= 2∙6= Перевірка. 2∙3=6 2∙7=14 2∙4=8 2∙4=8 2∙8=16 2∙5=10 2∙5=10 2∙9=18 2∙6=12

Номер слайду 7

Перевір роботу учня. Згадай переставний закон множення.3∙2=2∙3=6 7∙2=2∙7=144∙2=2∙4=8 8∙2=2∙8=16 5∙2=2∙5=10 9∙2=2∙8=18 6∙2=2∙6=12 10∙2=2∙10=20 Відповідь: учень виконав усі вирази правильно.

Номер слайду 8

Практичне завдання. Знайди значення виразів, за потреби користуйся таблицею множення.2∙3= 2∙8=2∙5= 2∙4=2∙9= 7∙2=6∙2= 2∙2=Перевірка.2∙3=6 2∙8=162∙5=10 2∙4=82∙9=18 7∙2=146∙2=12 2∙2=4

Номер слайду 9

Робота з таблицею ділення.(підручник с.118,№4)Розглянь, як із кожної рівності на множення складено дві рівності на ділення. Що цікаве в кожній таблиці?(Якщо добуток ділити на перший множник, то в частці отримуємодругий множник.)(Якщо добуток ділити на другий множник, то в частці отримуємо перший множник.) 2∙2=42∙3=62∙4=82∙5=102∙6=122∙7=142∙8=162∙9=18 4:2=26:2=38:2=410:2=812:2=614:2=716:2=818:2=94:2=26:3=28:4=210:5=212:6=214:7=216:8=218:9=2

Номер слайду 10

Практичне завдання. Знайди значення виразів, користуючись підказкою.14:2=7 , оскільки 7∙2=1412:2= 8:2= 16:2= 20:2= 18:2= Перевірка.12:2=6, оскільки 6∙2=128:2=4, оскільки 4∙2=816:2=8, оскільки 8∙2=1620:2=10, оскільки 10∙2=2018:2=9, оскільки 9∙2=18

Номер слайду 11

Робота над задачею. Розв’яжи задачу. Склади і розв’яжи до неї обернені.18 л меду налили в дволітрові банки. Скільки вийшло банок із медом?Перевірка.18:2=9(б.)Відповідь: вийшло 9 банок із медом.

Номер слайду 12

Обернені задачі.18л меду розлили в 9 банок. По скільки літрів меду було в кожній банці?18:9=2(л)Відповідь: в кожній банці було по 2л меду. В 9 банок розлили по 2л меду. Скільки меду налили в банки?2∙9=18(л)Відповідь: в банки налили 18л меду.

Номер слайду 13

Ти молодець!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Політичка Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Письменна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
5069
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку