Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)Зістав усі добутки. Що в них спільне?(спільний перший множник)Що змінюється?(другий множник збільшується на 1)Як змінюється результат?(добуток збільшується на 2)Назви результати в порядку зростання.( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20)Назви результати в порядку спадання.(20,18,16,14,12,10,8,6,4,2)
Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний наступний результат більший за попередній?(кожний наступний результат більший за попередній на 2)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний попередній результат менший від наступного?(кожний попередній результат менший від наступного на 2)
Робота з таблицею ділення.(підручник с.118,№4)Розглянь, як із кожної рівності на множення складено дві рівності на ділення. Що цікаве в кожній таблиці?(Якщо добуток ділити на перший множник, то в частці отримуємодругий множник.)(Якщо добуток ділити на другий множник, то в частці отримуємо перший множник.) 2∙2=42∙3=62∙4=82∙5=102∙6=122∙7=142∙8=162∙9=18 4:2=26:2=38:2=410:2=812:2=614:2=716:2=818:2=94:2=26:3=28:4=210:5=212:6=214:7=216:8=218:9=2