ТЕМА: Досліджуємо таблицю множення числа 2;таблицю ділення числа 2. Томчук Т. А.
Номер слайду 2
Які випадки множення числа 2 ти знаєш? 2∙1=2 2∙10=20
Номер слайду 3
Перевір, чи правильно складено таблицю множення числа 2 ?2∙1=22∙2=2+2=42∙3=2+2+2=62∙4=2+2+2+2=82∙5=2+2+2+2+2=102∙6=2+2+2+2+2+2=122∙7=2+2+2+2+2+2+2=142∙8=2+2+2+2+2+2+2+2=162∙9=2+2+2+2+2+2+2+2+2=182∙10=20
Номер слайду 4
Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)Зістав усі добутки. Що в них спільне?(спільний перший множник)Що змінюється?(другий множник збільшується на 1)Як змінюється результат?(добуток збільшується на 2)Назви результати в порядку зростання.( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20)Назви результати в порядку спадання.(20,18,16,14,12,10,8,6,4,2)
Номер слайду 5
Робота з таблицею множення.(підручник с.117, №1)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний наступний результат більший за попередній?(кожний наступний результат більший за попередній на 2)На скільки в таблиці множення числа 2 кожний попередній результат менший від наступного?(кожний попередній результат менший від наступного на 2)
Перевір роботу учня. Згадай переставний закон множення.3∙2=2∙3=6 7∙2=2∙7=144∙2=2∙4=8 8∙2=2∙8=16 5∙2=2∙5=10 9∙2=2∙8=18 6∙2=2∙6=12 10∙2=2∙10=20 Відповідь: учень виконав усі вирази правильно.
Номер слайду 8
Практичне завдання. Знайди значення виразів, за потреби користуйся таблицею множення.2∙3= 2∙8=2∙5= 2∙4=2∙9= 7∙2=6∙2= 2∙2=Перевірка.2∙3=6 2∙8=162∙5=10 2∙4=82∙9=18 7∙2=146∙2=12 2∙2=4
Номер слайду 9
Робота з таблицею ділення.(підручник с.118,№4)Розглянь, як із кожної рівності на множення складено дві рівності на ділення. Що цікаве в кожній таблиці?(Якщо добуток ділити на перший множник, то в частці отримуємодругий множник.)(Якщо добуток ділити на другий множник, то в частці отримуємо перший множник.) 2∙2=42∙3=62∙4=82∙5=102∙6=122∙7=142∙8=162∙9=18 4:2=26:2=38:2=410:2=812:2=614:2=716:2=818:2=94:2=26:3=28:4=210:5=212:6=214:7=216:8=218:9=2
Номер слайду 10
Практичне завдання. Знайди значення виразів, користуючись підказкою.14:2=7 , оскільки 7∙2=1412:2= 8:2= 16:2= 20:2= 18:2= Перевірка.12:2=6, оскільки 6∙2=128:2=4, оскільки 4∙2=816:2=8, оскільки 8∙2=1620:2=10, оскільки 10∙2=2018:2=9, оскільки 9∙2=18
Номер слайду 11
Робота над задачею. Розв’яжи задачу. Склади і розв’яжи до неї обернені.18 л меду налили в дволітрові банки. Скільки вийшло банок із медом?Перевірка.18:2=9(б.)Відповідь: вийшло 9 банок із медом.
Номер слайду 12
Обернені задачі.18л меду розлили в 9 банок. По скільки літрів меду було в кожній банці?18:9=2(л)Відповідь: в кожній банці було по 2л меду. В 9 банок розлили по 2л меду. Скільки меду налили в банки?2∙9=18(л)Відповідь: в банки налили 18л меду.