Урок з математики на тему: "Дії з іменованими числами. Застосування таблиць множення і ділення для обчислення виразів і розв’язування вправ. Половина , третина , четвертина."

Про матеріал
Ознайомити учнів з діленням на рівні частини; дати уявлення про половину, третину і чверть числа; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; формувати вміння складати задачі за схемами виразів; розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати акуратність.
Перегляд файлу

Тема: Дії з іменованими числами. Застосування таблиць множення і ділення для обчислення виразів і розв’язування вправ. Половина , третина , четвертина.

Мета: ознайомити учнів з діленням на рівні частини; дати уявлення про половину, третину і чверть числа; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; формувати вміння складати задачі за схемами виразів; розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати акуратність.

Обладнання: підручник «Математика» 2 клас, М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка., картки

План:

1.Організація початку уроку

1.1 Привітання

2. Перевірка домашнього завдання, відтворення і корекція опорних знань

2.1 Гра «Мовчанка».

2.2  Гра «Ланцюжок»

2.3Хвилинка каліграфії

3. Повідомлення теми, мети, задач уроку і мотивація навчальної діяльності школярів

4. Сприймання та  усвідомлення нового матеріалу.

4.1 Робота з підручником

4.2 Фізкультхвилинка

4.3 Продовження роботи з підручником

5. Узагальненим і систематизація знань

5.1 . Розв'язування задач

5.2 Розв'язування логічних задач

6.Підсумок уроку

6.1 Закінчи речення

7.Домашнє завдання

Хід уроку:

1.Організація початку уроку

1.1 Привітання

2. Перевірка домашнього завдання, відтворення і корекція опорних знань

2.1 Гра «Мовчанка».

Приклади на множення і ділення записані на дошці. Учитель показує приклад, діти на картках — відповіді.

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image034.jpg

2.2  Гра «Ланцюжок»

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image035.jpg

2.3Хвилинка каліграфії

 Запишіть відповіді таблиці ділення на 4.

3. Повідомлення теми, мети, задач уроку і мотивація навчальної діяльності школярів

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що таке половина, третина і чверть. Будемо застосовувати всі вивчені таблиці.

4. Сприймання та  усвідомлення нового матеріалу.

4.1 Робота з підручником (с 97-98)

Завдання 637. Колективне опрацювання матеріалу

Практична робота

Учні роздивляються, як на малюнку смужку поділено на 2 рівні частини (половини) і виконують завдання.

1) Склади прямокутний аркуш паперу навпіл. Покажи половину аркуша.

2) Поділи в такий спосіб круг на дві рівні частини.

Завдання 638

Учні пояснюють, яка довжина половини мотузки.

Завдання 639. Колективне опрацювання матеріалу

Учні роздивляються на малюнку дві смужки, завдовжки 12 см кожна.

— Першу смужку поділено на 3 рівні частини, а другу — на 4. Чому дорівнюють третя і четверта частини смужки?

— Третя частина ще має назву третина, а четверта — чверть.

Показують на малюнку третю і четверту частини круга.

4.2 Фізкультхвилинка

4.3 Продовження роботи з підручником

Завдання 640

Учні коментують, як знайшли половину числа 12, третину числа 15 і чверть числа 8.

Завдання 641

Учні «ланцюжком» виконують дії з іменованими числами. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 642. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

Завдання 643

1) Колективне складання задачі за схемою виразу.

2) Самостійне розв’язування задачі.

5. Узагальненим і систематизація знань

5.1 . Розв'язування задач

1) У класі 16 дівчаток і 12 хлопчиків. Для вивчення іноземної мови клас розподілили на 4 групи. Скільки учнів у кожній групі?

2) У чотирьох однакових каструлях міститься 16 л води. Скільки літрів води міститься в п’яти таких каструлях?

5.2 Розв'язування логічних задач

1.Катя з дуба груші рвала і до кошика складала: дві татусю і дві матусі, три братикові і три Катюші. Скільки всього було груш?

Відповідь. На дубі груші не ростуть.

2.Гном Сплюшка ліг спати в суботу ввечері о 22 годині, а прокинувся у понеділок уранці о 11 годині. Скільки часу проспав цей соня? (2 + 22 + 11 = 35)

6.Підсумок уроку

6.1 Закінчи речення

- На уроці я…

- В мене вийшло…

-В мене не вийшло..

7.Домашнє завдання

С. 99, завдання 645; 646.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку