Презентація досвіду.Індивідуальна проблема:"Впровадження елементів іінноваційних технологій на уроках іноземної мови"

Про матеріал

Опис досвіду вчителя іноземних мов.

Індивідуальна проблема:"Впровадження інноваційних технологій навчання на уроках іноземної мови"

Зміст

Життєве, педагогічне кредо

Загальна інформація про вчителя

Фото диплому

Індивідуальна проблема .Тема самоосвіти

Актуальність проблеми

Інноваційні технології на уроках іноземних мов: інерактивне навчання, ІКТ, проектне навчання, ігрові методи

Інтерактивне навчання

Застосування інтерактивного навчання на практиці

Використання ІКТ

Метод проектів

Приклади проектів

Застосування проектної роботи на практиці

Участь у фахових вебінарах та тренінгах

Мої публікації

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сіренко Ірини Вячеславівнивчителя англійської та німецької мов Заводської ЗОШ №1 I-III ступенів. Презентація досвіду

Номер слайду 2

Життєве кредо: «Любити життя, цінувати кожну його хвилину»Сіренко Ірина Вячеславівна. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»

Номер слайду 3

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Прізвище ім`я та по-батькові: Сіренко Ірина Вячеславівна. Дата народження: 7 серпня 1991 року. Освіта: вища. Місце здобуття освіти: ПДПУ ім. В. Г. Короленка (2008 – 2013 р.р.)Спеціальність за дипломом: мова та література (англійська, німецька) Кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов, зарубіжної літератури)Загальна інформація про себе

Номер слайду 4

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»

Номер слайду 5

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»

Номер слайду 6

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Впровадження елементів інноваційних технологій на уроках іноземних мовІндивідуальна проблема. Тема самоосвіти. Розвиток комунікативних умінь і навичок учнів в процесі активного навчання

Номер слайду 7

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є «досягнення якісного нового вміння у вивченні іноземних мов» Знання іноземної мови є не просто важливим фактором, а життєвою необхідністю» Завдання загальноосвітньої школи полягає у формування учня як освіченої, конкурентноспроможньої та впевненої особистості. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання. Актуальність проблеми

Номер слайду 8

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Інтерактивні технологіїІнноваційні технології на уроках іноземних мов. Технології проектного навчанняІКТІгрові

Номер слайду 9

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Це навчання в режимі діалогу під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння,спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнівІнтерактивне навчання

Номер слайду 10

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Робота в групах. Застосування на практиціІнтерактивна гра «In the line»

Номер слайду 11

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Використання ІКТ допомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з учителем ВідеопісніНавчальні фільми. Педагогічні програмнізасоби. Мультимедійні презентації

Номер слайду 12

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Проект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Метод проектів. ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛ

Номер слайду 13

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»ПЛАКАТРЕЗУЛЬТАТОМ ПРОЕКТУ МОЖЕ БУТИ: ПРОВЕДЕНЕ СВЯТОМАЛЮНОК З НАДПИСАМИСЛОВНИК З МАЛЮНКАМИКАРТКИТАБЛИЦЯ

Номер слайду 14

ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Застосування на практиці

Номер слайду 15

ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Участь у роботі фахових вебінарів та тренінгів

Номер слайду 16

ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Мої публікації

Номер слайду 17

ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Дякую за увагуrrrrr

pptx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
3179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку