Опис досвіду вчителя іноземних мов.
Індивідуальна проблема:"Впровадження інноваційних технологій навчання на уроках іноземної мови"
Зміст
Життєве, педагогічне кредо
Загальна інформація про вчителя
Фото диплому
Індивідуальна проблема .Тема самоосвіти
Актуальність проблеми
Інноваційні технології на уроках іноземних мов: інерактивне навчання, ІКТ, проектне навчання, ігрові методи
Інтерактивне навчання
Застосування інтерактивного навчання на практиці
Використання ІКТ
Метод проектів
Приклади проектів
Застосування проектної роботи на практиці
Участь у фахових вебінарах та тренінгах
Мої публікації
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Прізвище ім`я та по-батькові: Сіренко Ірина Вячеславівна. Дата народження: 7 серпня 1991 року. Освіта: вища. Місце здобуття освіти: ПДПУ ім. В. Г. Короленка (2008 – 2013 р.р.)Спеціальність за дипломом: мова та література (англійська, німецька) Кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов, зарубіжної літератури)Загальна інформація про себе
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Впровадження елементів інноваційних технологій на уроках іноземних мовІндивідуальна проблема. Тема самоосвіти. Розвиток комунікативних умінь і навичок учнів в процесі активного навчання
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є «досягнення якісного нового вміння у вивченні іноземних мов» Знання іноземної мови є не просто важливим фактором, а життєвою необхідністю» Завдання загальноосвітньої школи полягає у формування учня як освіченої, конкурентноспроможньої та впевненої особистості. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання. Актуальність проблеми
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Це навчання в режимі діалогу під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння,спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнівІнтерактивне навчання
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Використання ІКТ допомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з учителем ВідеопісніНавчальні фільми. Педагогічні програмнізасоби. Мультимедійні презентації
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Проект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Метод проектів. ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛ
ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Застосування на практиці
ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Участь у роботі фахових вебінарів та тренінгів
ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Мої публікації
ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛПроект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Дякую за увагуrrrrr