Методичне портфоліо учителя математики Комунального закладу “Богодухівський ліцей №2” Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області ЛЕЩЕНКО Олени Петрівни.
Номер слайду 2
Особисті дані Освіта – ХДУ ім. М. Горького 1984-1989р.р. Посада вчитель математики Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії Педагогічне звання старший вчитель Стаж роботи 33 роки.
Номер слайду 3
Тема, над якою працюю: Розвиток інтересу до математики шляхом формування ключових компетентностей
Номер слайду 4
Педагогічне кредо розповісти так, щоб зацікавити; пояснити так, щоб складне стало зрозумілим; застосувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учнів; перевірити знання і уміння учнів так, щоб виявити їх дійсний рівень; оцінити так, щоб окрилити.
Номер слайду 5
Мета роботи виховувати всебічно розвинену, грамотну особистість, порядну людину; формувати в учнів математичні компетентності; зацікавити учнів математикою; максимально розкрити перед учнями спектр застосування математичних знань і навичок; навчити учнів застосовувати набуті навички і знання в реальних життєвих та навчальних ситуаціях, під час вивчення інших предметів; сприяти інтелектуальному розвитку учнів, їхньому логічному мисленню, пам’яті, умінню аналізувати, синтезувати, узагальнювати
Номер слайду 6
Я ТАК ВВАЖАЮ : Сучасний урок повинен стати інструментом не лише передачі знань, а й їх здобуття. Тому на уроці навчаю, розвиваю, виховую учнів, пробуджую їхню творчу ініціативу, стимулюю активність, поєдную теоретичні знання з практичними діями в тій чи іншій життєвій ситуації, залучаю учнів до підготовки уроку - хоча б маленької його частинки, формуючи при цьому всі необхідні компетентності
Номер слайду 7
Уроки у стінах рідного ліцею. Теоретичний матеріал розповідають учні.
Номер слайду 8
Навчання в умовах сьогодення- це дистанційне навчання. можливість спробувати свої сили у новому амплуа, можливість «перезавантажити» власну систему поглядів на освітній процес та залишатись конкурентноспроможним педагогом.
Номер слайду 9
Навчання в умовах сьогодення- це дистанційне навчання. Платформа ZOOM дає змогу - проводити онлайн уроки - демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК - давати дозвіл демонструвати свої роботи учням
Номер слайду 10
Онлайн-сервіси для організації дистанційного навчання
Номер слайду 11
GeoGebra – математична программа для алгебри та геометрії з можливістю побудови графіків функції, таблиць, геометричних фігур. Сервіс призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити та закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. https://learningapps.org/
Номер слайду 12
Використання тестів «На Урок», Всеосвіта Це інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома,цей сервіс дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести, які можна використовувати для закріплення, перевірки знань учнів, проведення самостійних і контрольних робіт. https://vseosvita.ua/test https://naurok.com.ua/test
Номер слайду 13
Використання сайтів «На Урок», Всеосвіта
Номер слайду 14
З 2020 року в силу обставин, що склалися, залучаю дітей до участі в математичних онлайн конкурсах та олімпіадах
Номер слайду 15
Учні здобувають перемоги, мають Дипломи І, ІІ ступеня, сертифікати учасників конкурсів.
Номер слайду 16
Удосконалюю свої навички та знання, постійно вчуся, ділюся досвідом з колегами, друкую на сайтах розробки уроків та створені мною презентації
Номер слайду 17
Вважаю, що на сьогодні навчальний процес повинен не просто пристосовуватись під рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а зобов'язаний орієнтуватись на розвиток мислення, пізнавальних можливостей, інтересів та працювати на досягнення максимальних результатів у навчанні кожним учнем.