Презентація досвіду роботи «Інноваційний підхід до організації освітньої діяльності, спрямованої на розкриття творчого потенціалу вихованців засобами театральної педагогіки

Про матеріал
Презентація досвіду роботи з виявлення та розвитку творчих здібностей вихованців засобами театрального мистецтва в умовах школи-студії театру танцю, створення системи роботи з організації навчально-виховної діяльності, презентація ефективних методів та прийомів навчання дітей, практичного інструментарію
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Провідною ідеєю представлених матеріалів є розвиток творчого потенціалу вихованців засобами театральної педагогіки в умовах школи-студії, створення системи роботи з організації навчально-виховної діяльності, презентація ефективних методів та прийомів навчання дітей, практичного інструментарію з метою поширення досвіду роботи.

Номер слайду 3

Практична значущість Враховуючи результативність та ефективність розробленої системи організації навчально-виховної діяльності в школі-студії театру танцю «Юнона», практичного інструментарію щодо розвитку творчого потенціалу вихованців засобами театральної педагогіки є можливість використання описаних прийомів та методів навчання в навчально-виховному процесі іншими педагогами позашкільниками, і не тільки театрального напрямку.

Номер слайду 4

В основу досвіду роботи покладено ідеї театральної педагогіки, яка при правильному та доцільному її використанні активізує творчий потенціал особистості дитини. Саме театральне мистецтво дає вихованцям такі неоцінні пріоритетні якості, як впевненість у собі, оволодіння навичками спілкування, самостійність, відповідальність, креативність, розвиток індивідуальних особливостей, смаку, фантазії, уяви, пластики тіла, мови тощо.

Номер слайду 5

Основні прийоми «Театральної педагогіки» Однією з головних умов успішної реалізації ідей театральної педагогіки є організація заняття за законами театрального мистецтва, а не за законами звичайної гри. В основі заняття повинен бути цілеспрямований, доцільний, продуктивний, творчий процес

Номер слайду 6

ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

Номер слайду 7

Умовою успішної реалізації зазначеної проблеми є оновлення програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу. В зв’язку з цим, розроблено інтегрований комплекс навчальних модульних програм школи-студії театру танцю «Юнона», який містить систему художнього виховання, засновану на синтезі мистецтв. До змісту Комплексу входять навчальні програми великого спектру мистецьких дисциплін.

Номер слайду 8

Програма «Світ театру»

Номер слайду 9

Етапи засвоєння програми Метою програми є - створення умов для розкриття та розвитку творчих здібностей дітей, через занурення в світ театру; підготовка дитини до самостійної художньої творчості, яка пов'язана з мистецтвом театру. В основі її закладено ідею використання потенціалу театральної педагогіки, що дозволяє розвивати особистість дитини, оптимізувати процес розвитку мови, голосу, почуття ритму, пластики рухів.

Номер слайду 10

Ефективні методи, форми, прийоми навчання для використання на заняттях з майстерності актора на засадах театральної педагогіки

Номер слайду 11

Режисура заняття Необхідно перенести на формування заняття і всього навчально-виховного процесу практику побудови вистави: визначити цілі, завдання, мотиви учасників освітнього процесу, тип конфлікту, закладений в матеріалі і, виходячи з нього, побудувати освітню дію, визначити жанр, відібрати найактуальніші пропоновані обставини, продумати і організувати зав'язку, кульмінацію і розв'язку. Розробляючи освітню подію усередині заняття ми сполучаємо практики гри і практики мистецтва. Від практик гри ми беремо свободу, спонтанність пошуку, імпровізаційність, розробку карти, маршрутного листа і таким чином занурюємося в стихію пригоди, де не завжди відомо, що за новим поворотом. В той же час ми беремо від практики театрального мистецтва цілісність форми і обмеженість хронотопу (часопростору).

Номер слайду 12

Психолого-педагогічний супровід Психолого-педагогічний супровід творчих, обдарованих та здібних дітей є одним із пріоритетних аспектів в організації ефективного навчально-виховного процесу, який проходить три основних етапи: виявлення (анкетування, діагностування), розвиток і навчання (творчі завдання, ігри, вправи тощо), підтримку і психологічну допомогу вихованців (індивідуальні та групові консультації, тренінги, моральне і матеріальне стимулювання та заохочення). Тому, вагому увагу приділяємо тісній співпраці з практичним психологом. Так, результатом такої плідної сумісної роботи педагога і психологічної служби було впровадження в навчально-виховний процес в якості експерименту програми спілкування «Енергетика успіху», метою якої було розвиток соціальних, комунікативних, інформаційних, творчих компетентностей вихованців, створення умов для самовираження особистості дитини в різних видах діяльності тощо.

Номер слайду 13

Презентований досвід роботи з впровадження ефективних форм, методів, прийомів, засобів організації навчально-виховної діяльності з розвитку творчого потенціалу формує і розвиває в вихованцях певні якості, знання, навички, вміння, які сприяють особистісному зростанню дитини на різних етапах навчання

ppt
Пов’язані теми
Мистецтво, Інші матеріали
Додано
2 червня 2020
Переглядів
1098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку