Портфоліо досвіду роботи заступника директора з навчально - виховної роботи, що містить загальну інформацію про автора, його професійні здобутки те результати професійної дільності.
Портрет автора Освіта: вища, у 2003 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Т.Г Тичини Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія.», кваліфікація вчитель історії. Місце роботи: Богданівський НВК « ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ ( ясла – садок)» Яготинської районної ради Київської області Посада: Заступник директора школи з НВР , учитель історії та правознавства Стаж роботи: 10 років Категорія: перша Курси підвищення кваліфікації : 2013 рік – КОІПОПК м. Біла Церква(Вчителі історії та правознавства) 2017 рік – КВНЗ КОР « Академія непреривної освіти» м. Біла Церква ( заступники директорів, вчителі історії та правознаства) 2019 рік – КВНЗ КОР КОІПОПК (заступники директорів, вчителі історії та правознавства) Дата народження: 04 листопада 1985 р. Рік атестації: 2017
Номер слайду 3
Тема самоосвіти: “ Хто хоче змінити світ, той хай починає з себе “ Сократ “Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш“
Номер слайду 4
Мої досягнення
Номер слайду 5
Мої досягнення
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Участь у методичних заходах
Номер слайду 9
Участь у методичних заходах
Номер слайду 10
Курси підвищення кваліфікації 2013 , 2017 ,2019 роки
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Курси підвищення кваліфікації 2013 рік, 2017 рік
Номер слайду 13
Уроки історії та правознавства
Номер слайду 14
Уроки історії та правознавства
Номер слайду 15
Відкритий урок з всесвітньої історії
Номер слайду 16
Відкритий виховний захід: “Герої серед нас:сучасні захисники України”
Номер слайду 17
Шкільна лінійка, присвячена Дню українського добровольця
Номер слайду 18
Позашкільне життя Екскурсія у Київ
Номер слайду 19
Плани на майбутнє Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Удосконалювати власні методики ІКТ Викладання історії та правознавства Сприяти розвитку Зацікавлених історією та правознавством учнів Поглиблювати диференційований підхід до учнів Впроваджувати у НВП інноваційні методи навчання Підвищувати зацікавленість учнів предметом
Номер слайду 20
Будь-який навчальний процес базується на використанні педагогічних технологій, тому ІКТ мають набути педагогічного змісту. З ІКТ може працювати лише той вчитель, який користується всім арсеналом традиційних методик. Саме завдяки поєднанню традиційних педагогічних технологій та ІКТ можна зробити урок більш насиченим та цікавим.
Номер слайду 21
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ! Не зупиняйся, ВЧИТЕЛЮ, не треба! Іди вперед, бо в цьому сенс Життя. Ти робиш чистим і безхмарним Небо, Ти твориш віру в краще Майбуття! УЧИТЕЛЮ !!! Ти вище всіх довкола! УЧИТЕЛЮ !!! Ти – Нації ядро! Інстанція найвища – саме Школа, Де ти куєш майбутнє Зло й Добро. УЧИТЕЛЮ... Нам важко, як ніколи, За безцінь Правда і Любов ідуть, Але родився саме Ти для школи! Тут бій за Честь! Тому – у Добру Путь...