створити умови для навчання, щоб кожен учень відчув спроможність самостійно мислити, відповідати на запитання, використовувати набуті знання при виконанні практичних завдань; узагальнити основні відомості про головні члени речення та другорядні члени речення, формувати вміння ставити запитання до цих членів речення, виділяти їх умовними позначками, удосконалювати творчі вміння визначати межі речень у зв’язному мовленні; формувати навчальні компетентності, розвивати мовленнєво-комунікативно вміння моделювання конструювання речень, а також розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини; виховувати в учнів самостійність, доброзичливість, старанність, бажання творчо працювати, любов до рідної природи і її краси. Мета уроку:
Завдання ІВиписати з тексту:1 група – додатки,2 група – означення.3 група – обставини. У березні все починає оживати. На деревах з’явилися бруньки. Потім з’явиться ніжне, пухнасте листячко. Жайворонки заспівають весняну пісню. Вони вітають нас з весною. У височині курличуть журавлі. Люди радіють довгожданій весні.
Відновити прислів’я і приказки про весну, додавши другу частину, визначити чи використані другорядні члени речення. Хто рано встає буде добрий урожай. Весняне сонце – тому Бог дає. Аби сіяв вчасно – як дівчини серце. У травні дощ – у коморі хліб. Теплий квітень, вродить рясно.мокрий май –
Весняні квіти. Я сьогодні рано встану, Сонце привітаю,Нишком двері відчинюІ в гайочок поспішу. Травка зеленню вітаєВесну-красну чарівну,Бруньки листя випускають,Весело пташки співають. А з травички-веселички,Проліски-сестрички. Весело мене стрічають. Дзвоном срібним весняним. У мамусі нині свято,Свято світле, чарівне,І її я привітаю. Даром ясної весни. О. Батенькова