Вітальня - Добрий день! У добрий час!Рада, діти, бачить вас!Ви почули всі дзвінок?Він покликав на урок. Один одному всміхніться,До роботи вмить беріться. Завдання: Визначте види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням
Номер слайду 2
Кімната страху. Вправа 415, параграф 52. Завдання: Запишіть домашнє завдання. Що треба знати, щоб його виконати?
Номер слайду 3
Задзеркалля. Завдання: запишіть тему уроку.аме. Т: індярогур. Д инелч яннечер. яннечанз. ОМета: знати другорядні члени речення, зокрема означення, розрізняти їх у реченні, поширювати ними речення, пояснювати значення означень у мовленні.
Номер слайду 4
Орфограма. Завдання: спишіть слова з пропущеними літерами, вставивши потрібну з переліку: Г, И, Е, И, Е, Е. Яка буква зайва? Чому?М..нула тепла в..сняна ніч. Сонце зійшло. На сході ле..ким багрянцем зайнялося небо… Над оз..ром плавали довгі коси туманів, а на траві, на квітах і на л..сточках лози виблискували рясні й чисті краплинки роси.
Номер слайду 5
Третє зайве. Завдання: прочитайте речення, назвіть їх граматичні основи. Укажіть зайве. Минула тепла весняна ніч. Сонце зійшло. На сході легким багрянцем зайнялося небо… Над озером плавали довгі коси туманів, а на траві, на квітах і на листочках лози виблискували рясні й чисті краплинки роси.
Номер слайду 6
Роздільна Завдання: випишіть словосполучення з їх порядковим номером. Позначте головне і залежне слово, поставте питання.1. Над озером; 2 довгі коси; 3 коси туманів; 4 виблискували на траві, на квітах і на листочках;5 на листочках лози; 6 коси плавали; 7 рясні й чисті; 8 краплинки роси.
Номер слайду 7
Код перевірки: 2, 3, 4, 5, 8.
Номер слайду 8
Кімната пам’яті
Номер слайду 9
Знайди розбіжностіЗавдання: знайди розбіжності з правилом. Означення – це головний член речення. Означення підкреслюємо хвилястою лінією. Означення відповідає на запитання який? чий? Означення вказує на предмет. Означення найчастіше виражається іменником.
Номер слайду 10
Відновив, відшукав – відчинив. Завдання: Спишіть речення свого варіанту. Підкресліть у ньому означення. Відновіть порядок речень, щоб утворився текст. І варіант. Погоже блакитне небо дивиться зверху яскравою блакиттю. ІІ варіант. Річка ожила та привільно розкинулася широкими водами.ІІІ варіант. Прийшла справжня весна. ІV варіант. Земля вбирає і п’є цілющу вологу.
Номер слайду 11
Головоломка Завдання: визначте, яким членом речення є виділене слово у кожному? Випишіть епітети.1. Як же я люблю красу п’янких весняних ранків! 2. Тих ранків травневих, духмяних ніколи мені не забути.
Номер слайду 12
Майстерня. Завдання: Складіть твір-опис за картиною. Використайте означення, підкресліть їх.
Номер слайду 13
Пан або пропав. Завдання: Виконайте тестові завдання.1. У реченні Бабуся пригостила всіх варенням із малини. виділені слова є: А) Означенням. Б) Підметом В) Обставиною Г) Додатком2. У якому реченні правильно виділене означення? А) Соловейко в темнім гаї сонце зустрічає. Б) А ми тую червону калину підіймемо. В) Задумалось глибоко поле.
Номер слайду 14
Загадка Відповіддю на тестові запитання є буква, з якої починається термін, що вживається для позначення протилежних за значенням слів.
Номер слайду 15
Фініш. Завдання: закінчіть речення. Сьогодні на уроці я Навчи(в/ла)ся …Зрозумі(в/ла)…