МІРКУЙМО! Учень, який навчається без бажання, – це птах без крил. Сааді́
Номер слайду 2
Потренуймося!
Номер слайду 3
Працюємо в зошиті Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення (повторення)
Номер слайду 4
Синтаксично-морфологічний практикум Виконати повний синтаксичний розбір речення та синтаксичний розбір 2-х словосполучень. Безумовно, в усьому світі символ будь-якого міста - незвичайна споруда, виконана в оригінальному й неповторному стилі.
Номер слайду 5
Чи знали ви, що Україна багата на альтанки?!
Номер слайду 6
Альтанка Леоніда Глібова в селищі Седнів Чернігівської області
Номер слайду 7
Царська ротонда – альтанка в місті Вознесенськ (Миколаївська область)
Номер слайду 8
Біла альтанка в Полтаві
Номер слайду 9
Словникова робота Альта́нка (нім. аltбn — балкон, італ. altаna — відкрита тераса на даху, від лат. altus — високий) — невелика паркова споруда, призначена для відпочинку на природі.
Номер слайду 10
А ще альтанки є садові. На вашу думку, від чого залежить їхня вартість? А яка найдорожча для людини?
Номер слайду 11
Перегляньмо відео
Номер слайду 12
Домашнє завдання Опрацювати зміст презентації. Виконати письмово такі завдання. Середній рівень - переписати речення із вправи 95, підкреслити члени речення. Достатній рівень – за прослуханим матеріалом про альтанку в Полтаві скласти 6 простих речень, щоб у них були наявні всі члени речення (головні й другорядні); члени речення підкреслити. Високий рівень – написати мінітвір, у якому розкрити, що спільного в сумській та полтавській альтанках, підкреслити всі члени речення (головні та другорядні).