Індивідуальний навчальний план
Українська мова
8 клас
За програмою: МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА МОВА 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Автори: (2012 р.): Шелехова Г. Т., Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т. Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б.
Підручник: Українська мова: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. О.В. Заболотний, В.В. Заболотний.- Київ: «Генеза». 2016 р.
ІІ семестр
Очікувані результати |
Теми навчальних занять |
Опрацювати матеріал до 15.03.2025 |
|
Учень: Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених однорідними членами; ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить в тексті речення, ускладнене однорідними членами (непоширеними й поширеними; розрізняє однорідні й неоднорідні означення; визначає смислові відношення між однорідними членами речення; правильно інтонує речення з однорідними членами; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила; конструює речення, до складу яких входять однорідні члени з різними типами зв’язку між ними, зокрема з парними сполучниками, узагальнюваль-ними словами при однорідних членах. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень з однорідними членами в різних стилях мовлення. |
Тема 1 Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення. Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Правопис 1. Кома між однорідними членами речення. 2. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Культура мовлення 1. Правильна побудова речень зі сполучниками не лише... а й...; як...так і... . 2. Інтонація речень з однорідними членами (зокрема, з узагальнювальними словами). Розвиток мовлення 1. Письмовий твір-опис пам’ятки історії і культури за картиною в публіцистичному стилі 2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки. 3. Ділові папери. План роботи
Опрацювати § 22 – 26, завдання до тематичного оцінювання (ст. 122-123).
|
Учень: Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених звертаннями, вставними словами (словосполу- ченнями); ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить звертання, вставні слова (словосполучення, речення) в реченні; визначає в тексті риторичні звертання й пояснює стилістичну роль їх; знаходить і виправляє помилки на вивчені пунктуаційні правила; конструює та інтонує правильно речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями); використовує виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) в усному й писемному мовленні. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) у тексті. |
Тема 2 Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
Правопис 1. Розділові знаки при звертанні та вставних словах. Культура мовлення 1. Використання звертань і вставних слів (словосполучень, речень) для передачі ставлення до адресата. 2. Синонімічність вставних слів і речень у тексті. 3. Інтонація речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Розвиток мовлення 1. Складання та розігрування діалогів з використанням звертань і вставних слів. 2. Редагування речень з граматичними помилками.
Опрацювати § 27 – 30, завдання до тематичного оцінювання (ст. 140-141).
|
Опрацювати матеріал до 18.05.2025 |
|
Учень: Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених відокремленими (також уточнювальними) членами речення; ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить відокремлені й уточнювальні члени в реченні; знаходить і виправляє допущені пунктуаційні й граматичні помилки; правильно інтонує речення з відокремленими й уточнювальними членами речення; будує висловлення в публіцистичному й науковому стилях, використовуючи виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами речення в усному й писемному мовленні. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами в текстах різних стилів.
|
Тема 3 Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
Правопис 1. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Культура мовлення й стилістика 1. Правильна будова речень із дієприкметниковими й дієприслівниковими зворотами. 2. Інтонація речень з відокремленими й уточнювальними членами. 3. Синонімічність простих речень з відокремленими членами й складних речень. Розвиток мовлення 1. Усний (письмовий) твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. 2. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. 3. Читання вголос текстів, ускладнених відокремленими членами речення. 4. Написання есе на актуальну для учня тему.
Опрацювати § 31 – 37, завдання до тематичного оцінювання (ст. 169-171).
|
Учень: Знаннєва складова систематизує вивчені відомості про будову та види словосполучень, двоскладні й односкладні речення, повні й неповні речення, прості ускладнені речення. ставить у простих ускладнених реченнях розділові знаки, пояснює їх уживання правилами. Діяльнісна складова доцільно застосовує виражальні можливості синтаксичних засобів для досягнення комунікативної мети. |
Тема 4 Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення |