Індивідуальний план навчання з української мови (ІІ семестр) для учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

Про матеріал
Даний матеріал стане в нагоді вчителям-філологам при розробці індивідуального планування учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання, включає в себе теми навчальних занять, очікувані результати та орієнтовні завдання для опрацювання.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний навчальний план

Українська мова

8 клас

За програмою: МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА МОВА 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Автори: (2012 р.): Шелехова Г. Т., Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т. Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б.

Підручник: Українська мова: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. О.В. Заболотний, В.В. Заболотний.- Київ: «Генеза». 2016 р.

ІІ семестр

Очікувані результати

Теми навчальних занять

Опрацювати матеріал до 15.03.2025

Учень:

Знаннєва складова

наводить приклади речень, ускладнених однорідними членами;

ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами.

Діяльнісна складова

знаходить в тексті речення, ускладнене однорідними членами (непоширеними й поширеними;

розрізняє однорідні й неоднорідні означення;

визначає смислові відношення між однорідними членами речення;

правильно інтонує речення з однорідними членами;

знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;

конструює  речення, до складу яких входять однорідні члени з різними типами зв’язку між ними, зокрема з парними сполучниками, узагальнюваль-ними словами при однорідних членах.

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості речень з однорідними членами в різних стилях мовлення.

Тема 1

Просте ускладнене речення.

Речення з однорідними членами.

Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення.

Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення. Узагальнювальні слова в ре­ченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

 

Правопис

1. Кома між однорідними членами речення.

2. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

Культура мовлення

1. Правильна побудова речень зі сполучниками не лише... а й...; як...так і... .

2. Інтонація речень з однорідними членами (зокрема, з узагальнювальними словами).

Розвиток мовлення

1. Письмовий твір-опис пам’ятки історії і культури за картиною в публіцистичному стилі

2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.

3. Ділові папери. План роботи

 

Опрацювати § 22 – 26, завдання до тематичного оцінювання (ст. 122-123).

 

Учень:

Знаннєва складова

наводить приклади речень, ускладнених звертаннями, вставними словами (словосполу- ченнями);

ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами.

Діяльнісна складова

знаходить  звертання, вставні слова (словосполучен­ня, речення) в реченні;

визначає в тексті риторичні звертання й пояснює стилістичну роль їх;

знаходить і виправляє помилки на вивчені пунктуаційні правила;

конструює та інтонує правильно речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями);

використовує виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) в усному й писемному мовленні.

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) у тексті.

Тема 2

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями).

Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням.

Розділові знаки при звертанні

і вставних словах.

 

Правопис

1. Розділові знаки при звертанні та вставних словах. Культура мовлення

1. Використання звертань і вставних слів (словосполучень, речень) для передачі ставлення до адресата.

2. Синонімічність вставних слів і речень у тексті.

3. Інтонація речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями).

Розвиток мовлення

1. Складання та розігрування діалогів з використанням звертань і вставних слів.

2. Редагування речень з граматичними помилками.

 

Опрацювати § 27 – 30, завдання до тематичного оцінювання (ст. 140-141).

 

Опрацювати матеріал до 18.05.2025

Учень:

Знаннєва складова

наводить приклади речень, ускладнених відокремленими (також уточнювальними) членами речення;

ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами.

Діяльнісна складова

знаходить відокремлені й уточнювальні члени в реченні;

знаходить і виправляє допущені пунктуаційні й граматичні помилки;

правильно інтонує речення з відокремленими й уточнювальними членами речення;

будує висловлення в публіцистичному й науковому  стилях, використовуючи виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами речення в усному й писемному мовленні.

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами в текстах різних стилів.

 

Тема 3

Речення з відокремленими членами.

Поняття про відокремлення. Відокремлені друго­рядні члени речення (також уточнювальні).

Розділові знаки при відокремлених членах речення.

 

Правопис

 1. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Культура мовлення й стилістика

1. Правильна будова речень із дієприкметниковими й дієприслівниковими зворотами.

2. Інтонація речень з відокремленими й уточнювальними членами.

3. Синонімічність простих речень з відокремленими членами й складних речень.

Розвиток мовлення

1. Усний (письмовий) твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

2. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.

3. Читання вголос текстів, ускладнених відокремленими членами речення.

4. Написання есе на актуальну для учня тему.

 

Опрацювати § 31 – 37, завдання до тематичного оцінювання (ст. 169-171).

 

Учень:

Знаннєва складова

систематизує вивчені відомості про будову та види словосполучень, двоскладні й односкладні речення, повні й неповні речення, прості ускладнені речення.

ставить у простих ускладнених реченнях розділові знаки, пояснює їх уживання правилами.

Діяльнісна складова

доцільно застосовує виражальні можливості синтаксичних засобів для досягнення комунікативної мети.

Тема 4

Повторення в кінці року відомостей

про словосполучення й просте речення

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку